تلاوت علیرضا شیرانی قاری کودک در همایش شیرخوارگان حسینی
کد خبر: 3535934
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹

تلاوت علیرضا شیرانی قاری کودک در همایش شیرخوارگان حسینی

گروه فعالیت‌های قرآنی: علیرضا شیرانی، قاری کودک و دارنده رتبه برتر استانی مسابقات قرآن در دهمین همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان اراک تلاوت می‌کند.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دهمین همایش شیرخوارگان حسینی با تلاوت علیرضا شیرانی کودک و دارنده رتبه برتر استانی در مصلای بیت‌المقدس اراک آغاز می‌شود.  
در این گزارش آمده است؛ تاکنون بیش از 7هزار لباس بین متقاضیان جهت شرکت در همایش شیرخوارگان حسینی توزیع شده و برآورد می‌شود این رقم به 12 هزار در استان برسد.
با توجه به اینکه گرداننده اصلی همایش شیرخوارگان حسینی کودکان هستند لذا بناست در این همایش از قاری برتر کودک با نام علیرضا شیرانی و خطابه‌خوان کودک مانی قربان‌علی در این مراسم استفاده شود.
همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در 40 نقطه از استان مرکزی نیز برپا خواهد شد که در اراک به طور ویژه در مصلای بیت‌المقدس اراک، با سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی سخنران حرم رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مداحی حاج مسعود زمانی مداح بیت رهبری برگزار خواهد شد.
جمعه، 16 مهر ماه مصادف با پنجم محرم همایش شیرخوارگان حسینی به منظور تجدی میثاق با آرمان‌های امام حسین(ع) و یاران ایشان و دفاع از حقوق کودکان برگزار می‌شود.
captcha