دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند
کد خبر: 3536075
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند

گروه سیاسی: امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند، گفت: در حرکت فرهنگی نمایش فصل شیدایی، شاهد پیوند دل‌ها بودیم که همه را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی گردهم آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان امام‌جمعه قزوین صبح امروز در مراسم تقدیر و تکریم از مدیران و مسئولان فعال در اجرای نمایش فصل شیدایی، اظهار کرد: در اجرای نمایش فصل شیدایی همه مدیران پای کار بودند و این مهم سبب شد تا این اثر فاخر فرهنگی، زیبایی خودش را نشان دهد.
وی بیان کرد: این که امام علی (ع) می‌فرماید: «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة» گویای این مطلب است که کارهای جمعی نسبت به کار فردی از اثر بیشتری برخوردار است و مصداق این وعده الهی در نمایش فصل شیدایی مشاهده شد.
امام‌جمعه قزوین عنوان کرد: در این حرکت فرهنگی، شاهد پیوند دل‌ها بودیم که همه را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی گردهم آورد و این مهم نشان داد که دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین نمایش فصل شیدایی را مانور توانمندی‌های استان قزوین معرفی کرد و گفت: این کار بزرگ در ظرف زمانی کوتاهی صورت گرفت و این مهم گویای توانمندی و ظرفیت بالای استان است که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.
وی به ظرفیت‌های موجود در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و افزود: در تاسوعا و عاشورا مردم بیشتر از آن‌چه که در فصل شیدایی به میدان آمدند، در محافل و مجالس و هیئات حضور می‌یابند و ظرفیتی را به وجود می‌آورند که با مدیریت صحیح باید به فرصت‌های بیشتری تبدیل شود.
آیت‌الله عابدینی بیان کرد: رهبری از ما مطالباتی دارند که اگر روند اجرای نمایش فصل شیدایی را مورد تجلیل و بررسی قرار دهیم، در می‌یابیم که مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی، مقابله با تهاجم فرهنگی و همدلی و تعامل سلایق مختلف سیاسی که بخشی از دغدغه‌های ایشان است، در آن چند روز محقق شد.
امام‌جمعه قزوین در پایان گفت: انشاءالله بتوانیم همین روند را در موضوع تاسوعا و عاشورا در پیش گرفته و در آن حوزه نیز شاهد استفاده بیشتر از فرصت‌ها باشیم.

captcha