همایش شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3536298
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

همایش شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان شیرخواره جمعه، 16 مهر همزمان در مسجد پیامبر اعظم(ص) و حسینیه سیستانی‌های شهرستان زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی خیور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در گفت ‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان شیرخواره جمعه، 16 مهر همزمان در مسجد پیامبر اعظم(ص) و حسینیه سیستانی‌های شهرستان زاهدان برگزار شد.
وی اظهار کرد: این همایش با محوریت شهادت حضرت علی اصغر(ع) و با هدف آماده سازی  فرزندان برای یاری منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و ادامه راه حماسه سازان کربلا برگزار شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان افزود: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و حجت‌الاسلام سلحشور، روحانی مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم سخنرانی این مراسم را بر عهده داشتند.
وی بیان کرد: حضرت علی(ع) می‌فرمایند « فرزندان خود را برای فردا تربیت کنید، زیرا شما برای امروز و آن‌ها برای فردا هستند»، ایجاد انس با شهدای کربلا در قلب کودکان موجب تربیت صحیح افراد و در نتیجه داشتن یک جامعه سالم و دینی در آینده می‌شود.
captcha