نماز ظهر عاشورا را با وحدت و هم‌دلی، پرشور و با عظمت برگزار کنیم
کد خبر: 3537231
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد:

نماز ظهر عاشورا را با وحدت و هم‌دلی، پرشور و با عظمت برگزار کنیم

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه باید اهداف قیام عاشورا در عزاداری‌ها جدی گرفته شود، گفت: با وحدت و همدلی نماز ظهر عاشورا را با عظمت برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ظهر امروز  در دیدار مسئولان هیئات مذهبی قزوین با بیان این‌که باید اهداف واقعه عاشورا و حماسه اباعبدالله‌الحسین (ع) جدی گرفته شود، اظهار کرد: امام حسین (ع) زیر بارش تیرهای دشمن نماز ظهر عاشورا را اقامه کرد و ما نیز باید با تأسی از ایشان اهمیت ویژه‌ای برای نماز ظهر عاشورا قائل باشیم.
وی بیان کرد: عاشورا و تاسوعا شعائر الهی هستند و باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی و با الگو گرفتن از شهرهایی نظیر زنجان، از فرصت تاسوعا و عاشورا در راستای تعظیم شعائر الهی بهره ببریم.
امام‌جمعه قزوین گفت: تلاش کنیم نماز ظهر عاشورا پرشور و با حضور همه مردم و هیئات مذهبی برگزار شود، و برای تحقق این هدف ضروری است همه با هم متحد، هم‌دل و یکنوا حرکت کنیم.
در ابتدای این دیدار مسئولان هیئات مذهبی نقطه نظرات خود را درباره برگزاری باشکوه تجمع تاسوعا و نمازظهر عاشورا ارائه کردند.
captcha