تشکیل داعش، با هدف مقابله با صدور انقلاب اسلامی انجام شد
کد خبر: 3539526
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تشکیل داعش، با هدف مقابله با صدور انقلاب اسلامی انجام شد

گروه سیاسی: آیت‌الله عابدینی گفت: امروز دشمن ناامید از نابودی انقلاب اسلامی ایران، برای مهار صدور انقلاب اسلامی دست به تشکیل گروهک جنایتکار داعش زد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، با اشاره به اینکه غیبت امام زمان(عج)، به سبب عدم آمادگی ما است، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا زمینه ظهور آن حضرت برای اقامه عدالت در جهان ایجاد شود که برای این امر نیازمند رشد و بلوغ در جامعه هستیم.
وی افزود: منظور از تقوا ایجاد آمادگی برای یاری امام عصر است که در آن باید برای برپایی قیام آن حضرت و ظهور ایشان تلاش شود.
آیت الله عابدینی با اشاره به جنگ سخت در موصل گفت: در این نبرد حساس که بین بسیج مردمی عراق شامل اقشار مختلف مردم از مسیحی و ایزدی گرفته تا شیعه و سنی با گروه های جنایتکار داعش است شاهد وحدت عمومی مردم آن کشور هستیم.
وی ادامه داد: امروز دشمن از نابودی انقلاب اسلامی ایران نا امید شده لذا به فکر جلوگیری از راه های صدور آن به کشورها و ملت های مختلف از طریق تشکیل گروهک جنایتکار داعش است که با وجود این در توطئه های خود شکست خورده و شاهد اعتلا و عظمت اسلام و برافراشته شدن پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان  هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه هر سیلی و ضربه ای که داعش دریافت می کند در حقیقت ضربه ای مهلک به آمریکا و غرب است گفت: امروز دشمنان اسلام به دفعات مکرر در حال خوردن سیلی های مختلف از سوی ملت های آزاده هستند که نتیجه آن برداشتن گام های بلند در راه صدور انقلاب و پیشرفت جبهه های حق علیه باطل است.
این مسئول با تاکید بر اینکه قانون تحقیر آمیز آمریکایی کاپیتولاسیون هجمه و آسیب به عزت و غیرت ملت ما بود گفت: امام راحل با تکیه به فرامین قرآنی این تهدید را به فرصتی بزرگ برای آگاهی ملت تبدیل کرد لذا انتظار این است که امروز نیز با گوش جان سپردن به فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب در مسیر اعتلای انقلاب قدم برداشته شود.
امام جمعه قزوین با هشدار به مسئولان تاکید کرد: دشمن امروز در صدد است تا این قانون تحقیر آمیز تحت عناوین دیگر در کشور ما حاکم شود از این رو با تغییر جایگاه دوست و دشمن به دنبال این اهداف شوم خود است.
آیت الله عابدینی افزود: باید کاری کرد که دشمن هوس اجرای کاپیتولاسیون جدید در کشور ما نداشته باشد.
وی تاکید کرد: دادن وعده های 100 روزه و وعده لغو تحریم ها با اجرای قراردادهایی که نتیجه ای برای کشور ندارد و با وجود اجرای تعهدات توسط ایران طرف مقابل بر سر تعهدات خود نمی ایستد کار اشتباه و بی نتیجه ای است.
وی ادامه داد: در حالی که ایران با تعطیل کردن تاسیسات هسته ای و ریختن سیمان در آن تعهدات خود را اجرا کرد آمریکا با غارت 2 میلیارد از ثروت های کشور ما به فکر غارت دیگر اموال کشور است و برای اجرای تعهدات خود گامی بر نمی دارد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با به سفر دولت یازدهم به استان قزوین اشاره کرد و افزود: در این سفر وعده های بسیاری داده شد که متاسفانه تاکنون جامه عمل پیدا نکرده است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از آحاد ملت در برگزاری باشکوه عزاداری های ماه محرم خاطرنشان کرد: در سال جاری کیفیت و کمیت عزاداری ها نسبت به سالیان گذشته بهتر بود و گامی به جلو محسوب می شد.
امام جمعه قزوین در پایان تاکید کرد: باید خود را از همین امروز برای سال آینده و گام های جدی تر در آینده مهیا کنیم.
captcha