برگزاری دوره‌های حفظ قرآن در موسسه کربلایی کاظم ساروقی
کد خبر: 3540029
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

برگزاری دوره‌های حفظ قرآن در موسسه کربلایی کاظم ساروقی

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر آموزش موسسه کربلایی کاظم ساروقی از فعالیت تخصصی روی حفظ قرآن ویژه خواهران در ترم پاییزه این مرکز قرآنی خبر داد.

جابر امیری در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: فعالیت‎های آموزشی موسسه قرآنی کربلایی کاظم ساروقی در بخش‎های مختلف در حال اجرا است.
وی افزود: مهمترین فعالیت آموزشی که در ترم پاییزه این مرکز قرآنی مد نظر قرار دارد، برگزاری دوره‎های تخصصی حفظ قرآن کریم است که بیشترین تعداد ثبت نام نیز در این بخش انجام شده است.
مدیر آموزش موسسه قرآنی کربلایی کاظم ساروقی بیان کرد: در دوره و ترم تابستانی بیشترین شرکت کنندگان را پسران تشکیل می‎دادند ولی در ترم پاییزه بیشتر، دختران از این دوره استقبال کردند و بیشترین دوره را ویژه آنها برگزار می‎کنیم.
وی گفت: در این دوره پاییزه، دوره‎های تخصصی با محوریت حفظ دو ساله و چهارساله و تثبیت حفظ قرآن برگزار می‎شود؛ افرادی که در دوره تثبیت شرکت می‎کنند دوره‎های حفظ را طی کرده و برای حفظ آیات پیشین تلاش می‎کنند.
امیری بیان کرد: دوره صوت و لحن و قرآن در دو بخش خواهران و برداران نیز از ابتدای آبان ماه آغاز شده است و ثبت نام شرکت کنندگان نیز در هر دو بخش ادامه خواهد داشت.
captcha