15 آبان؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش علمی علامه آشتیانی
کد خبر: 3540819
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

15 آبان؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش علمی علامه آشتیانی

گروه معارف: زمان ارسال مقاله به همایش علمی علامه سیدجلال‌الدین آشتیانی که به‌همت بنیاد نخبگان استان مرکزی در راستای تکریم و معرفی مفاخر برگزار می‌شود تا 15 آبان تمدید شد.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همایش علمی علامه سیدجلال‌الدین آشتیانی، به همت بنیاد نخبگان استان مرکزی، در راستای تکریم و معرفی مفاخر استان و با مشارکت اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر پژوهشگران برگزار می‌شود.
فرصت ارسال مقالات به این همایش که تا 4 آبان اعلام شده بود تا شنبه، 15  همین‌ماه تمدید شد، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سايت همايش  markazi.bmn.ir مراجعه و آثار خود را به ایمیل markazi@bmn.ir ارسال کنند. این همایش علمی در حوزه‌های تاریخ، گردشگری، دین و مذهب برگزار می‌شود.
زندگی و شخصیت علامه سید جلال الدین آشتیانی، ابداعات فلسفی و عرفانی علامه سید جلال‌الدین آشتیانی، نقدهای علامه سید جلال‌الدین آشتیانی بر مکاتب مختلف فکری، شیوه‌های تصحیح متون توسط علامه سید جلال الدین آشتیانی و سایر موضوعات مرتبط با همایش از جمله محورهای مقالات است، زمان برگزاری همایش به همراه ارائه مقالات برتر و سخنرانی اساتید روز 24 آبان‌ماه اعلام شده است.
captcha