تقدیم طرح تعالی جمعیت و خانواده به هیئت رئیسه/ امیدواریم جوسازی صورت نگیرد
کد خبر: 3547595
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
جعفر پور به ایکنا گفت:

تقدیم طرح تعالی جمعیت و خانواده به هیئت رئیسه/ امیدواریم جوسازی صورت نگیرد

گروه سلامت: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تقدیم طرح تعالی جمعیت و خانواده به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

جمشید جعفرپور، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اهمیت توجه به سیاست‌های کلی خانواده و سیاست‌های کلی جمعیت اظهار کرد: مجلس باید در قانون‌گذاری برای اجرای این سیاست‌ها تمامی تلاش خود را به کار گیرد.

وی در رابطه با سرانجام طرح تعالی جمعیت و خانواده که مدت‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم معطل مانده بود، تصریح کرد: کار این طرح که با نظر کارشناسان در کمیسیون تدوین شد پایان داده شده و هیئت رئیسه تقدیم شده است.

جعفر‌پور بیان کرد: این طرح پیش‌ از این دوره مجلس نهم به هیئت رئیسه تقدیم و در صحن علنی نیز مطرح شد که در صحن علنی بعضا تشکیکات و اما اگرهایی بر آن گذاشتند تا سرونشت این طرح به مجلس دهم واگذار شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح ابتدا در کمیسیون بهداشت مطرح سپس به کمیسیون اجتماعی واگذار شد و در نهایت قرار شد سرنوشت آن در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون تخصصی آن ارجاع داده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید اطلاعات همه‌جانبه‌ای از این طرح به نمایندگان ارائه شود عنوان کرد: با این اطلاعات کامل امیدواریم که دیگر جوسازی بر علیه این طرح در مجلس به وجود نیامده و ایرادات شکلی به آن وارد نشود تا هرچه سریعتر این طرح تصویب شده گامی بری رفع دغدغه‌های رهبری در امر جمعیت و خانواده برداشته شود.

 

captcha