برترین تواشیح‎های امام زمانی(عج) کشور تجلیل می‎شوند
کد خبر: 3548121
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

برترین تواشیح‎های امام زمانی(عج) کشور تجلیل می‎شوند

گروه فعالیت‎های قرآنی: فعال عرصه هم‎نوایی قرآنی و تواشیح استان قم از رونمایی از آلبوم تواشیح‎های امام زمانی(عج) گروه‎های تواشیح کشور در مسجد مقدس جمکران خبرداد.

مجتبی حجازی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: به مناسبت نهم ربیع الأول و آغاز امامت حضرت بقیة‎الله‎الأعظم(عج) دارالقرآن مسجد مقدس جمکران اقدام به رونمایی نرم افزار تواشیح‎های امام زمانی گروه‎های تواشیح کشور می‎کند.
وی افزود: در همین راستا تمام گروه‎های تواشیحی که با موضوع امام زمان کار استودیویی تولید کرده‎اند می‎توانند آثار خود را از طریق بنده با شماره تلفن 09359392488 به دارالقرآن کریم مسجد مقدس جمکران ارسال کنند.
فعال همخوانی قرآن و تواشیح استان قم بیان کرد: در روز نهم ربیع الاول، محفل قرآنی با شکوهی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و این آلبوم نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.
وی گفت: در این محفل بزرگ قرآنی ،آثار 3 گروه انتخابی توسط دارالقرآن با حضور این گروه‎ها در مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود.
حجازی بیان کرد: لازم بذکر است گروه‎های برتر از سوی تولیت معظم مسجد مقدس جمکران نشان خادم افتخاری مسجد را نیز دریافت خواهند کرد .
captcha