قرآن بهترین معرف حضرت مسیح(ع)/حماسه ۹ دی، سیلی محکمی بر دهان دشمنان
کد خبر: 3555968
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
امام جمعه قزوین تأکید کرد:

قرآن بهترین معرف حضرت مسیح(ع)/حماسه ۹ دی، سیلی محکمی بر دهان دشمنان

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان قزوین حماسه ۹ دی را نماد بصیرت و‌ ایستادگی در برابر استکبار دانست و ‌گفت: در این روز بار دیگر آحاد ملت با ولایت و رهبری میثاق دوباره بسته و با حضور خود سیلی محکمی بر صورت دشمنان نواختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته شهر قزوین با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار کرد: باید این روز را به مانند میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) گرامی داشته و‌ جشن گرفت چراکه حضرت عیسی (ع) به بهترین شکل آمدن نبی مکرم اسلام (ص) را بشارت داده‌اند و ضروری است این حقایق را به مسیحیان منتقل نماییم.

وی با اشاره به اینکه حضرت عیسی مسیح(ع) حلقه اتصال بین مسلمانان و امت‌های گذشته و واسطه‌ای برای پیوستن مسیحیان جهان به مکتب و مذهب اسلام است، افزود: مسیحیان می توانند از قرآن کریم ‌که بهترین معرف برای حضرت مسیح (ع)، حضرت مریم (س) و انجیل است برای شناخت هر چه بیشتر پیامبر و مذهبشان استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به قیام ۷ دی مردم قزوین تأکید کرد: این روز از ذخایر معنوی و انقلابی قزوین است که در آن فریاد مظلومیت، پایداری و وفاداری مردم با انقلاب، امام و رهبری بلند شد از این رو باید برای احیاء آن قدم برداشت.

وی حماسه ۹ دی را نماد بصیرت و‌ ایستادگی در برابر استکبار دانست و ‌عنوان کرد: در این روز بار دیگر آحاد ملت با ولایت و رهبری میثاق دوباره بسته و  با حضور خود سیلی محکمی بر صورت دشمنان نواخته و انزجار و برائت خود را از سران فتنه و دشمنان استکباری اعلام کردند.

آیت‌الله عابدینی حماسه 9 دی را نماد وحدت و همبستگی بین همه مردم از سلایق مختلف برشمرد و گفت: در این روز جهان شاهد یأس و ناامیدی کفار، منافقان، مستکبران و مزدوران وابسته به آن‌ها بود.

این مقام مسئول به انتشار منشور حقوق شهروندی اشاره و تأکید کرد: باید مراقب بود به نام حقوق شهروندی، جایگاه حق و ‌باطل اشتباه گرفته نشود و قلم‌های مسموم مورد تشویق قرار نگیرد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مهم‌ترین و ضروری‌ترین حقوق شهروندی در حال حاضر ایجاد اشتغال برای مردم با غیرت و مؤمن است از این رو‌ از هر کسی در این زمینه قدم جدی بردارد حمایت می‌کنیم.

وی با تأکید بر لزوم بازگرداندن حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: باید حقوق ملت و بیت‌المال از حلقوم زیاده خواهان و زالو صفتانی و اختلاس کنندگان بیرون کشیده و‌ با متخلفان برخورد جدی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان بر لزوم ادامه عزت و اقتدار کشور و انقلاب تأکید و عنوان کرد: نباید اجازه داد خون دل‌هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده از بین رفته و‌ عزت و اقتدار کشور با ذلت در مقابل استکبار جهانی معاوضه شود.

captcha