برگزاری دوره تربیت معلم خطابه‌خوانی در مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج
کد خبر: 3558172
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

برگزاری دوره تربیت معلم خطابه‌خوانی در مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج از برگزاری دوره تربیت معلم خطابه‌خوانی در این مؤسسه در هفته‌های آینده خبر داد.

کشواد جمالفرد، رئیس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره تربیت معلم خطابه‌خوانی ویژه مقطع پیش دبستانی تا دوم ابتدایی در این مؤسسه در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: این دوره ویژه خانم‌های مربی است.
وی افزود: دوره تربیت معلم قرآنی پیش دبستانی با پیش‌بینی شرکت بیش از 60 نفر از 5 تا 9 بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور 2 استاد از اصفهان به روش مکتب‌الرضا برگزار می‌شود.
مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در ادامه اضافه کرد: این دوره ویژه خانم های 18 سال به بالا با شرایط مدرک حداقل دیپلم با اهدای مدرک پایان دوره به پذیرفته شدگان است.
جمالفرد در بخش دیگری از بیانات خویش تصریح کرد: برای اولین باردر استان در بحث قرآن به جهت ارتقای کیفیت برنامه‌های قرانی و استفاده از تکنولوژی روز، کلاس‌های قرآن به سیستم هوشمند مجهز و امکانات آموزش اینترنتی (آموزش از راه دور) در رشته‌های قرائت و حفظ برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: 15 قاری قرآن در مقطع راهنمایی در قالب پرورش استعدادهای قرآنی در مدارس در بخش قرائت در این مؤسسه در حال آموزش هستند.
captcha