کلاس‌های دروس معارف فرصتی برای ارتقای اندیشه دینی دانشجویان است
کد خبر: 3563259
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

کلاس‌های دروس معارف فرصتی برای ارتقای اندیشه دینی دانشجویان است

گروه معارف: رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: کلاس‌های دروس معارف فرصتی است تا دانشجویان اندیشه دینی و نیازهای فکری و معرفتی خود را ارتقاء دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله حسنی رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل روز گذشته 26 دی‌ماه در جلسه هم‌اندیشی اساتید گروه معارف دانشگاه فرهنگیان به ضرورت و اهمیت گروه‌های معارف پرداخت و افزود: با توجه به اهمیتی که گروههای معارف در دانشگاه ها دارند وهمچنین انتظارات ویژه دانشجویان از اساتید معارف، ارتقای کیفی گروه معارف از ضرورت های مهم دانشگاهی می باشد.
وی ادامه داد: شناخت واقعیت های دانشگاه و وضعیت فکری و اعتقادی دانشجویان بر متون درسی و همچنین نوع تدریس ما در کلاس‌ها موثر است.
حسنی با بیان اینکه جایگاه گروههای معارف در دانشگاه حساس ومهم است، گفت: کلاسهای دروس معارف فرصت بهتری است تا دانشجویان اندیشه دینی و نیازهای فکری معرفتی خود را ارتقاء دهند.
رئیس  دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: استفاده از همفکری دانشجویان و بخصوص فعالان دانشجو، از راهبردهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است و لذا این جلسه برگزار می شود تا بتوان با بهره گیری از نظرات فعالان دانشجو و استادان گرامی گروه معارف، ضمن یافتن نقاط ضعف و قوت روند فعلی گروه، پیرامون راههای ارتقای جایگاه این دروس و شیوه تدریس آنها به بحث و تبادل نظر پرداخت.
captcha