7 بهمن؛ برگزاری گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی و مردمی استان مرکزی
کد خبر: 3566624
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

7 بهمن؛ برگزاری گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی و مردمی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست‌وچهارمین گردهمایی کارشناسان و مدیران مؤسسات قرآنی–مردمی استان با حضور 50 نفر از مدیران و کارشناسان قرآنی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، بیست‌وچهارمین گردهمایی کارشناسان و مدیران مؤسسات قرآنی مردمی استان فردا، 7 بهمن‌ماه در بخشداری شهر ساروق برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، دراین باره به خبرنگار ایکنا گفت: بیست‌وچهارمین گردهمایی کارشناسان و مدیران مؤسسات قرآنی و مردمی استان فردا، 7 بهمن با حضور 50 نفر از مدیران و کارشناسان استان در بخشداری شهر ساروق برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این گردهمایی را مهارت‌افزایی مدیران مؤسات قرآنی، تبیین اهداف و سیاست‌ها جهت ارتقای برنامه‌ها، بیان نقش انقلاب در جهت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اعلام کرد.
حجت‌الاسلام شفیعی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ارزشمند کربلایی کاظم کریمی معروف به ساروقی معجزه قرآنی از دیگر اهداف این گردهمایی است، مدیران و کارشناسان باید با جایگاه و مقام این ظرفیت استان بیشتر آشنا شوند.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد تصریح کرد: بدون شک معرفی کربلایی کاظم زمینه افزایش اشتیاق نوجوانان و جوانان برای وارد شدن به حوزه حفظ قرآن را فراهم می‌کند؛ لذا اگر مدیران مؤسسات به جایگاه ایشان واقف باشند می‌توانند قرآن آموزان را نیز به حفظ قرآن که یکی از مطالبات رهبری است تشویق کنند.

captcha