دوره مطالعاتی بینش مطهر در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3569897
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

دوره مطالعاتی بینش مطهر در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: دوره مطالعاتی بینش مطهر(مطالعه نظام‌مند آثار شهید مطهری) به همت جهاد دانشگاهی در قزوین برگزار می‌شود.

مهدی گلدوزها، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: دوره مطالعاتی نظام‌مند آثار شهید مطهری بر طبق شیوه آموزشی بینش مطهر تهران با مشارکت  دبیرخانه بینش مطهر دریکی از دانشگاه‌های مادر قزوین برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره برای اولین بار در جهاد دانشگاهی قزوین، برگزار می‌شود، افزود: این دوره طی 4 ترم به‌صورت رایگان برپا شده و با توجه به اینکه این دوره ویژه دانشجویان قزوینی است تاکنون بیش از 40 نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین عنوان کرد: جمعی از کارشناسان به‌منظور فهم بهتر آثار شهید مطهری، سیر مدونی را طراحی کردند که با کتاب آزادی انسان شروع می‌شود؛ پایان هر ترم از شرکت‌کنندگان در دوره آزمون گرفته می‌شود و برای هر شرکت‌کننده که در 4 ترم حضورداشته باشد مدرکی از سوی دبیرخانه بینش مطهر تهران صادر می‌شود.
وی یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی تا 15 بهمن است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 33785010 تماس حاصل نمایند.
captcha