نوجوان قرآنی که تاکنون 24 نماز جمعه برگزار کرده است
کد خبر: 3571235
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

نوجوان قرآنی که تاکنون 24 نماز جمعه برگزار کرده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: خطیب نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد که از 4 سالگی به عنوان سخنران نمونه معرفی شده، تاکنون 24 نماز جمعه در سطح استان و شهرهای اطراف برگزار کرده است.

سیدامیربهادر توفیقی، برگزیده قرآنی در رشته صوت در سطح استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از 4 سالگی برنامه‌های قرآنی خویش را آغاز کرده‌ام.
وی با بیان اینکه تاکنون چندین بار در بخش صوت قرآن مقام اول را در سطح استان کسب کرده‌ام، افزود: حدود دو سال است که در مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج مشغول قرآن‌آموزی هستم.
این حافظ جزء 30 قرآن که در دوره متوسطه اول(اول راهنمایی) درس می‌خواند، اضافه کرد: پدر و مادرم هر بار که مقام قرآنی را بدست می‌آوردم، برایم اسباب بازی و هدیه می‌گرفتند، ضمن اینکه قصد دارم تا همیشه قرآن را ادامه بدهم و رتبه‌های کشوری کسب کنم.
توفبقی در خصوص آرامش حاصل شده از قرآن برایمان گفت و بیان کرد: تاکنون برنامه و فعالیت‌های قرآنی لطمه‌ای به درس و تکلیفم وارد نکرده، ضمن اینکه قرآن خستگی روحی و جسمی را از من گرفته و روحیه خاصی در من به وجود آمده است.
وی که مادرش مربی مؤسسات قرآنی است، با اشاره به کمبود مربی در مؤسسه ترنم وحی، از مسئولان متولی خواست تا با کمک معنوی و مادی، این مؤسسه را یاری دهند.
این نوجوان قرآنی که از 4 سالگی به عنوان سخنران نمونه معرفی شده، تاکنون 24 نماز جمعه در سطح استان و شهرهای اطراف برگزار کرده است و به عقیده مادرش، تاثیر زیادی بر روی همکلاسی  و فامیل‌هایش گذاشته است.
یادآور می‌شود، امیربهادر در همایش خیرین قرآنی استان که امروز، 18 بهمن‌ماه با حضور مهدی قره شیخ‌لو، رییس دارالقرآن‌الکریم کشور برگزار شد، یک دکلمه در خصوص دهه فجر قرائت کرد.
captcha