افزایش شناخت مردم نسبت به اهل بیت(ع)، راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی است
کد خبر: 3582616
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

افزایش شناخت مردم نسبت به اهل بیت(ع)، راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی است

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تأکید بر اینکه دشمنان در آشفته بازار فضای جهان در حال ضربه زدن به فرهنگ کشور ما هستند، گفت: پیشبرد اهداف و آشنا کردن مردم با اهل‌بیت(ع) می‌تواند به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان کمک بسیار کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، همایش توجیهی مجریان طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قزوین، بعد از ظهر روز گذشته با حضور مدیر کل امور اجتماعی و موسسات خیریه اوقاف و امور خیریه، مسئولان استانی و تولیت امام‌زادگان استان در آستان امامزاده حسین(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلام‌رضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در این همایش با بیان اینکه باید نسبت به عملکرد خود در سالی که گذشت توجه و اهتمام جدی را داشته باشیم، اظهار کرد: باید نگاه کنیم که در یک سال گذشته چه کرده‌ایم و عملکرد ما چه آثار مثبت و منفی داشته است.
وی افزود: امام‌زادگان دارای شأن و جایگاه بزرگی هستند چرا که بوی اهل‌بیت(ع) را می‌توان در آن بیش از دیگر اماکن استشمام کرد.
حجت‌الاسلام عادل با اشاره به اینکه آستان مقدس امام‌زادگان شعاع نوری از اهل‌بیت به شمار می‌روند، گفت: در مسیر خدمت در این بقاع متبرکه باید تلاش و ممارست بسیار داشت.
این مسئول ادامه داد: این ظرفیت عظیم خدمت‌رسانی به مردم و کار فرهنگی در هیچ جای دیگر میسر نیست چرا که اقشار مختلف مردم در این اماکن حاضر و از آن بهره‌برداری می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تأکید بر اینکه دشمنان در آشفته بازار فضای جهان در حال ضربه زدن به فرهنگ کشور ما هستند، عنوان کرد: پیشبرد اهداف و آشنا کردن مردم با اهل‌بیت(ع) می‌تواند به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان کمک بسیار کند.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در کشور همزمان با فرا رسیدن عید نوروز اعلام کرد: این طرح از بیست‌وپنجم اسفند تا چهاردهم فروردین‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عادل با تاکید بر اینکه ایام عید فرصت مناسب برای نهادینه کردن وقف است، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید همراه با معنویت برای جامعه باشد و متولیان بقاع متبرکه بتوانند میزبان شایسته‌ای برای میهمانان خود باشند.
captcha