تولید موزیک ویدئو «شجره ملعونه» توسط گروه انوارالهدی
کد خبر: 3588493
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

تولید موزیک ویدئو «شجره ملعونه» توسط گروه انوارالهدی

گروه فعالیت‏‎های قرآنی: مدیر گروه هم نوایی انوارالهدی از تولید موزیک ویدئوی شجره ملعونه در محکومیت جنایات آل سعود توسط این گروه همخوانی خبرداد.

مجتبی حجازی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: پس از خباثت‎های اوج گرفته آل سعود به خصوص فاجعه منا و همچنین کشتار مردم بی گناه یمن و حمایت از جریان‎های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه، فعالان قرآنی نیز سعی کردند وظیفه خود را در این برهه حساس ایفا کنند.
وی افزود: بیانات و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری ما را بر آن داشت که به هر شکل ممکن آثاری را در قالب فرهنگی و آوایی در مقابله این شیاطین تولید کنیم.
سرپرست گروه تواشیح انوارالهدی بیان کرد: در این مسیر نیز از بیانات مقام معظم رهبری الهام گرفتیم و نام اثر جدید این گروه را با استفاده ازبیان رهبری که آل سعود را شجره ملعونه که از قرآن برگرفته شده است، با همین عنوان انتخاب کردیم.
وی تصریح کرد: گروه تواشیح و هم آوایی انوارالهدی قم کار جدید خود را به همه شهدای مظلومی که با دسیسه و خیانت آل سعود به شهادت رسیدند و همه رزمندگان خط اصیل مقاومت و همه دشمنان این شجره ملعونه که با پول‎های بادآورده نفتی خود دهان‎های بسیاری را بسته و جنایات خود را در این قالب انجام می‎دهد تقدیم کرده است.
حجازی اظهارکرد: شاعر این اثر، مرتضی حیدری آل کثیر بود که کار با آهنگسازی محمد آشوری و تنظیم مزدک مطاعی به تهیه کنندگی دار الولایة للثقافة و الإعلام به ثمر رسید.
وی گفت: در همین راستا این اثر به شکل موزیک ویدئو در فضای رسانه‎ای و مجازی پخش شد که امیدواریم گامی کوچک در مسیر قرآنی تبری از دشمنان خداوند و رسول اکرم و اهل بیت و قرآن برداشته باشیم.
captcha