تولید فکر باید از سوی دانشگاه‌ها صورت گیرد
کد خبر: 3599166
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
خدابخش تأکید کرد:

تولید فکر باید از سوی دانشگاه‌ها صورت گیرد

گروه اجتماعی: استاندار اردبیل با بیان اینکه تولید فکر باید از سوی دانشگاه‌ها صورت گیرد، گفت: امید می‌رود اساتید دانشگاه، ورزش را از منظر اقتصادی معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل روز گذشته 23 اردیبهشت‌ماه در ششمین نشست با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه زندگی شهری را نباید فدای مطامع مادی کنیم، افزود: انتظار می‌رود اساتید دانشگاه در خصوص مسائل و مشکلات مسکن مهر مقاله و راهکاری ارائه دهند.
وی با بیان اینکه تولید فکر باید از سوی دانشگاه‌ها صورت گیرد، گفت: امید می‌رود اساتید دانشگاه، ورزش را از منظر اقتصادی معرفی کنند.
خدابخش با بیان اینکه حضور پرشور تماشاگران و پاکسازی جاده یک روز قبل از مسابقات آسیایی والیبال از نقاط مثبت میزبانی استان بود، تصریح کرد: با برگزاری مطلوب این رویداد ورزشی، در خصوص میزبانی مسابقات بسکتبال، فوتسال، هندبال و قایقرانی نیز در حال رایزنی با فدراسیون‌های مربوطه هستیم.
استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد: اردبیل می‌تواند مرکز مسابقات آسیایی و بین‌المللی باشد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: می‌توان با تصویب در مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران، یک درصد بودجه پژوهشی دستگاه‌های اجرایی را در اختیار دانشگاه‌ها قرار دهیم.
خدابخش گفت: در مدت سه و نیم سال گذشته مایل بودیم از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های معتبر در مدیریت دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم، ولی متاسفانه برخی وزارتخانه‌ها ترجیح می‌دهند از نیروهای خودشان استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید نقش اصلی و عملی خود را در راستای شعار سال ایفا نمایند، افزود: انتظار می‌رود اساتید رشته مدیریت، کلینیک مدیریتی برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کنند.
استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل در راستای گردشگری و کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد، تاکید کرد: اگر به دنبال گردشگری هستیم، گردشگری مفهوم اقتصادی دارد که باید به دنبال آن باشیم.
captcha