مرکز اسلامی برزیل سفیر عشق به سالمندان شد + عکس
کد خبر: 3599518
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

مرکز اسلامی برزیل سفیر عشق به سالمندان شد + عکس

گروه بین‌الملل: مرکز اسلامی «فاطمه الزهرا(س)» شهر «سائوپائولو» در برزیل، یک روز خود را در کنار سالمندان بی‌بضاعت این شهر و احسان و کمک به این فرشتگان از کار افتاده سپری کرد.

مرکز اسلامی برزیل سفیر عشق به سالمندان شد + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، افراد فعال در این مرکز فرهنگی اسلامی با توجه به تذکر و تأکید بسیار قرآن مبنی بر احترام و احسان به والدین و سالمندان، یک روز کامل خود را صرف احسان و کمک به سالمندان مستمند این شهر کردند.
آیه ۲۳ سوره مبارکه اسراء که می‌فرماید «وَبِالْوَالِدَیْنِ إِحْسَانًا» بر لزوم تکریم سالمندان از منظر قرآن تأکید دارد.
گفتنی است، مرکز اسلامی «فاطمه الزهرا(س)» شهر «سائوپائولو» در برزیل، با هدف معرفی و تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه به زبان پرتغالی تأسیس شده است.
در این مرکز روزهای شنبه درباره موضوعات قرآنی و اخلاقی، سخنرانی و همچنین جلسات هفتگی دینی، مراسم و مناسبت‌های شیعی برگزار می‌شود.
بیشتر مردم مسلمان برزیل، سنی‌مذهب هستند. شیعه در شهر سائوپائولو(بزرگترین شهر آمریکای جنوبی) فقط چهار مرکز اسلامی دارد؛ مسجد محمد رسول‌الله(ص)، مرکز اسلامی برزیل(که به چاپ و ترجمه کتاب‌ها اقدام می‌کند)، مرکز اسلامی امام مهدی(عج) که توسط روحانی ایرانی مدیریت می‌شود و نیز مرکز اسلامی فاطمه زهرا(س) که همکاری‌های خوبی با برزیلی‌ها دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید مردانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۹
0
0
لطفا هرچه سریعتر در واتساپ پیام دهید!
نیاز ب کمک برای تبلیغ اسلام
captcha