بازخوانی خاطره‌های رزمندگان فارس در فتح خرمشهر/ رونمایی از 8 كتاب دفاع مقدس
کد خبر: 3601746
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

بازخوانی خاطره‌های رزمندگان فارس در فتح خرمشهر/ رونمایی از 8 كتاب دفاع مقدس

گروه فرهنگی: در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، روز فتح و پیروزی و سالگرد آزادسازی خرمشهر، عصر خاطره رزمندگان و پیشكسوتان جهاد و شهادت استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمدمهدی پوریزدان‌پرست، کارشناس مسئول فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس امروز، 31 اردیبهشت‌ماه از برگزاری عصر خاطره رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت این استان همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، روز فتح و پیروزی و سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

وی با یادآوری اینكه در این برنامه جمعی از رزمندگان فارس که در فتح خرمشهر حاضر بوده‌اند، حضور خواهند داشت، افزود: در این برنامه قرار است سرهنگ دبیری دارنده مدال فتح خرمشهر، سیدفخرالدین حسینی از رزمندگان پایداری خرمشهر و سردار عبدالله‌زاده مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان حضور یابند.

کارشناس مسئول فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: برنامه مذكور از ساعت 17 روز سه‌شنبه، دوم خردادماه در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در انتهای بلوار رحمت، انتهای بلوار استاد فراشبندی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن بلامانع است.

وی در پایان گفت: این برنامه با همراهی مشترک حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار می‌شود و در آن از هشت کتاب تازه بنیاد حفظ آثار فارس نیز رونمایی خواهد شد.

captcha