همایش "در محضر قرآن" در مهرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3611320
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

همایش "در محضر قرآن" در مهرگان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز گفت: همایش در محضر قرآن امشب (٢٩ خردادماه) در مسجد امیرالمومنین (ع) مهرگان برگزار می شود.

محمدصمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: همایش "در محضر قرآن" با حضور قاریان و حافظان برجسته استان دوشنبه ٢٩ خردادماه ساعت ٢١:٣٠ در مسجد امیرالمومنین (ع) مهرگان بر پا است.
وی افزود: در این مراسم یکی از قاریان برجسته استان حضور دارند همچنین قاری بزرگسال، قاری نوجوان و یک حافظ قرآن نیز در این مراسم به قرائت قرآن می‌پردازند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز بیان کرد: در این مراسم مسابقات قرآنی به صورت زنده برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می گردد؛ همچنین حدود 4 هزار فیش برای قرعه کشی طراحی شده است که این فیش ها در شب‌های قدر بین مردم پخش شده است و 3 جایزه از جمله 2 قلم قرآنی و یک سفر مشهد مقدس نفیس برای این امر در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت پرداختن به قرآن در این ماه تاکید کرد: اجرای نمایش خیابانی با موضوع سوره قدر در مهرگان، الوند و شهر محمدیه، برگزاری نمایشگاه کتاب در الوند و مراسم کتابت آیات قرآن توسط خوشنویسان در الوند از دیگر فعالیت های این اداره در ماه رمضان بوده است.
 
captcha