هدف تحریم‌های جدید آمریکا دو قطبی کردن ایران است
کد خبر: 3613770
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱

هدف تحریم‌های جدید آمریکا دو قطبی کردن ایران است

گروه سیاسی: امام جمعه آشتیان گفت: مسئولان باید موضع گیری کنند و برنامه قاطعی در برابر تحریم‌های جدید داشته باشند، آمریکا در مسئله تحریم‌ها دنبال دو قطبی سازی جامعه است، دولت و مجلس به وعده‌ الهی ایمان داشته باشند و بدانند پیروز قطعی با ماست.

حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به حادثه تروریستی در تهران گفت: سیلی پاسداران انقلاب اسلامی به داعش شادی و امید را در مردم زنده کرد. عملیات موشکی سپاه از فاصله 700 کیلومتری از بعد نظامی بسیار پیچیده و دارای ریسک بسیار بالایی است. تمام موشک‌ها دقیقا به هدف اصابت کرد و از آن مهمتر فیلمبرداری پهپادهای سپاه بود این حرکت انقلابی انسان را به یاد آیات قرآن می‌اندازد. 
حجت‌الاسلام نیشابوری افزود: اربابان داعش نیز این سیلی را حس کردند. آنچه بر ارزش این حرکت می‌افزاید اشراف اطلاعاتی و قدرت نظامی ایران است. دشمن دنبال بزرگ‌نمایی موضوعات کوچک و حاشیه‌ای در داخل هستند تا مردم را نسبت به مسائل اصلی کشور و انقلاب غافل کنند. 
امام جمعه آشتیان ادامه داد: هر روز مسئله جدیدی را بزرگ‌نمایی می‌کنند. یک روز کنسرت و نوع پوشش و اخیرا هم مسئله حضور بانوان در ورزشگاه، دشمن این مسائل را بزرگ می‌کند تا افکار عمومی را از مسائل مهم کشور منحرف کنند. امنیت، استقلال فرهنگی در برابر توطئه‌های دشمن، بیکاری، اعتیاد، طلاق و تورم مسائل مهم کشور هستند. 
حجت‌الاسلام نیشابوری گفت: شگرد دشمن برای تسلیم کردن ملت ایران ایجاد ناامنی در عرصه‌های مختلف داخلی است. همزمان با فشار خارجی مثل تحریم‌های جدید می‌خواهند در داخل  ناامنی ایجاد کنند. هدف دشمن ثبات‌زدایی از جامعه و گسترش ناامنی و نارضایتی کلافه کننده در داخل است و با استفاده از فضای مجازی به نشر دروغ و شایعه می‌پردازد، مردم باید اتحاد ملی را حفظ کنند و دولت به وعده‌های خود عمل کند. 
حجت‌الاسلام نیشابوری افزود: با حمایت آمریکا و عربستان از گروه‌های تکفیری، اسرائیل بیشترین سود را می‌برد. آنچه رنج‌آور و غیر قابل قبول است اظهار نظرهای نسنجیده، ساختار شکنانه و دشمن شاد کن برخی چهره‌های سیاسی کشور است که باعث سوء استفاده دشمنان می‌شود. تا جایی که وزیر خارجه آمریکا و اسرائیل با امید به برخی تحرکات داخلی یاوه‌گویی می‌کنند، مردم از دولت‌مردان انتظار دارند بیشتر مراقب موضع گیری‌های گفتاری و نوشتاری خود باشند .  
امام جمعه آشتیان در پایان، تحریم‌های جدید را نقض برجام دانست و گفت: مسئولان باید موضع گیری کنند و برنامه قاطعی در برابر این تناقضات داشته باشند، آمریکا در مسئله تحریم‌ها دنبال دو قطبی سازی جامعه است، دولت و مجلس به وعده‌ الهی ایمان داشته باشند و بدانند پیروز قطعی با ماست.
captcha