توجه به ورزش در جلوگیری از انحراف قشر جوان جامعه مؤثر است
کد خبر: 3621590
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

توجه به ورزش در جلوگیری از انحراف قشر جوان جامعه مؤثر است

گروه اجتماعی: نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان گرفتار بیکاری هستند به همین دلیل توجه به امر ورزش در راستای جلوگیری از انحراف قشر جوان جامعه مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان کرمان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: شهرستان رفسنجان 350 هزار نفر جمعیت دارد، اما زمین چمن ندارد و ما با این وضعیت چه انتظاری داریم که بتوانیم، جوانان را جذب کنیم.
وی با اشاره به اینکه جوانان گرفتار بیکاری هستند به همین دلیل توجه به امر ورزش در راستای جلوگیری از انحراف قشر جوان جامعه مؤثر است، افزود: حتی یک کارمند زن در اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نداریم در حالی که ورزش بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید اجاره دادن اماکن ورزشی در تهران درآمد خوبی داشته باشد، اما در شهرستان‌ها این طور نیست، ما نمی‌توانیم، حتی یک هیأت ورزشی را حمایت کنیم بر همین اساس خواستار این هستیم که از محل اعتبارات جدید وزارت ورزش و جوانان به ورزش استان کرمان توجه جدی شود تا شاهد توسعه متوازن ورزشی باشیم.
captcha