«یوسف پیامبر»؛ آغازی برای توسعه همکاری‌ تلویزیونی ایران و قطر
کد خبر: 3625994
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

«یوسف پیامبر»؛ آغازی برای توسعه همکاری‌ تلویزیونی ایران و قطر

گروه بین‌الملل: مدیر دفتر همکاری‌های کانال تلویزیونی قطر الیوم در دیدار رایزن فرهنگی كشورمان، با اذعان به اینكه سریال یوسف پیامبر یکی از سریال‌های موفق سینمای ایران است، گفت: پخش این اثر ارزشمند آغازی برای توسعه همکاری‌های تلویزیونی ایران و قطر خواهد بود.

«یوسف پیامبر»؛ آغازی برای توسعه همکاری‌ تلویزیونی ایران و قطر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی میرزا الشرشنی، مدیر دفتر همکاری‌های کانال تلویزیونی قطر الیوم، نهم مرداد با مهدی خالقی‌راد، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر دیدار و در خصوص همکاری‌های تلویزیونی بین دو كشور، گفت‌وگو كرد.
علی میرزا الشرشنی در سخنانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قطر الیوم گفت: این کانال تلویزیونی حدود 5 سال پیش، فعالیت خود را آغاز کرده است و به فرهنگ و هنر اهتمام دارد و علاقمند به توسعه همکاری‌های تلویزیونی است.
مدیر دفتر همکاری‌های کانال تلویزیونی قطر الیوم با تأكید توسعه همکاری‌های تلویزیونی بین دو كشور افزود: تلاش ما بر این است تا فیلم‌ و سریال‌هایی را كه با مضامین فرهنگی و اجتماعی ساخته می‌شود، از کانال تلویزیونی قطر الیوم پخش كنیم.
وی شروع همکاری‌های تلویزیونی بین دو كشور را نمایش سریال ایرانی یوسف پیامبر دانست و گفت: این سریال را یکی از سریال‌های موفق سینمای ایران می‌دانیم و تمایل داریم مجوز نمایش این اثر ارزشمند در قطر را دریافت كنیم.
خالقی‌راد نیز در سخنانی، با استقبال از توسعه همکاری‌های تلویزیونی بین دو كشور گفت: توسعه در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی در حال افزایش است و لازم است در زمینه‌های فرهنگی و هنری نیز، همکاری‌های بین ایران و قطر بیشتر شود.
رایزن فرهنگی كشورمان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری سینمای ایران گفت: علاوه بر توسعه کمی تولید فیلم و سریال، سطح کیفی فیلم و سریال‌های ایرانی در حد بالایی حفظ شده است و این از دریافت جوایز بین‌المللی این فیلم‌ها، كاملاً مشهود است.
وی یادآور شد: با توجه به حساسیت‌های اخلاقی موجود در خانواده‌های ایرانی، مضامین فیلم‌های ایرانی اخلاقی است و به همین دلیل برای ارائه در کانال‌های تلویزیونی قطر بسیار مناسب است.
captcha