اعلام زمان اختتامیه طرح قرآنی 1451 در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3632325
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
تقی‌پور:

اعلام زمان اختتامیه طرح قرآنی 1451 در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور موسسات اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: طرح قرآنی 1451، هفت شهریورماه 96 در این استان به پایان می رسد.

محسن تقی پور در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با بیان این که  همه ساله طرح های قرآنی بسیاری پیرو  انجام منویات رهبری  برای تربیت 20 میلیون حافظ قرآن در کشور برگزار می شود افزود: طرح 1451 را می توان یکی از طرح‌های قرآنی دانست که در راستای اجرای منویات رهبری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: این طرح که از ده سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، هفتم شهریور امسال در چهار محال و بختیاری به پایان خواهد رسید. 
 این کارشناس قرآنی افزود: : طرح 1451 که در رمضان امسال با محوریت سوره ملک برگزار شد در تابستان و در ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به قرآن با محوریت سوره واقعه ادامه پیدا کرد. 
تقی پور با اشاره به برگزاری  طرح 1451 با همکاری تعدادی از مراکز فعال قرآنی و با اطلاع رسانی شبکه قرآن و رسانه های گفتاری نوشتاری بیان کرد: این طرح به منظور اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و فهم پیام‌های حیات بخش قرآن کریم و بهینه سازی اوقات فراغت تابستانی و در راستای نهضت آموزی در قالب یک طرح ملی برگزار شد.
وی گفت: با توجه به اینکه طرح 1451 یک طرح بزرگ ملی است، بدون شک همه  استان ها از جمله استان چهار محال و بختیاری سهم بسزایی در تعداد شرکت کنندگان دارد و هر سال نیز شاهد استقبال بی نظیر از این طرح بزرگ ملی در استان هستیم  به صورتی که امسال با افزوده شدن به تعداد علاقه‌مندان این طرح شاهد شرکت بیش از 750  نفر از علاقه‌مندان قرآنی از طرف موسسات و 450 نفر از طرف خانه ای قرآن استان در این طرح ملی بوده ایم.
کارشناس امور موسسات اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی  چهار محال و بختیاری در پایان بیان کرد: با توجه به این که هفتم شهریور پایان این طرح در استان است، موسسات و خانه های قرآن مجری طرح مستندات اجرای را برای  صدور گواهینامه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها ارائه دهند. 

captcha