همایش شیرخوارگان حسینی در 150 منطقه سمنان برگزار شد
کد خبر: 3645134
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

همایش شیرخوارگان حسینی در 150 منطقه سمنان برگزار شد

گروه اجتماعی: مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) در استان سمنان با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی سالین متوالی در این استان برگزارشده است افزود: این همایش در 150 منطقه شهری و روستایی استان سمنان برگزارشده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، عباسعلی طالب بیدختی، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) در استان سمنان 31 شهریور با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی سالین  متوالی در این استان برگزارشده است افزود: این همایش در 150 منطقه شهری و روستایی استان سمنان برگزارشده است.
 وی هدف از برگزاری این همایش را رساندن پیام مظلومیت امام حسین (علیه السلام) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی اصغر(علیه السلام) دانست و افزود: باید جهانیان بتوانند با نهضت عاشورا و پیام امام حسین(علیه السلام) که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود آشنا شوند.
به گفته وی؛ بیش از پنج هزار قطعه انواع لباس ، سربند یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف)و ... برای شرکت کنندگان در این همایش تدارک دیده شده است.
طالب بیدختی با بیان اینکه این همایش، بیانگر پیروی امت ما از ولایت و امامت است  اضافه کرد: در چنین برنامه هایی نقش رهبری و ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عموم مردم روشنگری و تبیین  می شود.
 مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) در استان سمنان تاکید کرد: مسئولیت امروز ما این است که راه درست و مکتب حسینی و عاشورای 1400 سال پیش را با تربیت درست بچه‌های خود، امروز هم ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه حضرت علی اصغر(علیه السلام) با همه کودکی اش خود را فدای ولایت کرد، عنوان کرد: ما نیز امروز باید ولایی زندگی کنیم، ولایی حرف بزنیم و ولایی بمیریم.
منبع: خبرگزاری شبستان
 
captcha