بودجه قرآنی سال 96 هنوز به استان‌ها نرسیده است
کد خبر: 3650385
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

بودجه قرآنی سال 96 هنوز به استان‌ها نرسیده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بودجه قرآنی مصوب از محل شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور هنوز به استان‌ها نرسیده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ضمن اشاره به تصمیم‌گیری انجام شده در جلسه اخیر شورای توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی، عنوان کرد: تصمیم‌گیری اخیر شورا بر اساس بودجه تخصیص یافته در سال 94، انجام شده است و بودجه سال 96 هنوز به استان‌ها نرسیده است.
وی ادامه داد: در سال 1395 تخصیص بودجه صفر بوده و در سال جاری هم تاکنون رقمی از بودجه مصوب سال 1396 به استان‌ها نرسیده است و به طور طبیعی مصوبه‌ای در رابطه با اختصاص آن به فعالیت‌های قرآنی استان وجود ندارد.
حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب اضافه کرد: در جلسه 19 مهرماه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که در کرج برگزار خواهد شد، احتمالاً نسبت به تصمیم‌گیری انجام شده در رابطه‌ با بودجه‌های استانی بحث می‌شود و تصمیمات نهایی و میزان بودجه هر استان اتخاذ خواهد شد.
وی اضافه کرد: در جلسه پیش‌روی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور علاوه بر مباحث مربوط به بودجه سال 1396 مراحل تدوین و نگارش سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی مطرح خواهد شد.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: جلسه بعدی شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان خراسان رضوی به احتمال زیاد انتهای مهرماه برگزار می‌شود و در دستور کار نخست این جلسه سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان مطرح خواهد شد.
captcha