بررسی «راهکارهای تقویت باورهای دینی در بین نسل جوان» در اتاق فکر ارشاد لرستان
کد خبر: 3678469
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

بررسی «راهکارهای تقویت باورهای دینی در بین نسل جوان» در اتاق فکر ارشاد لرستان

گروه فرهنگی: راهکارهای تقویت باورهای دینی در بین نسل جوان شامگاه دوشنبه، یازدهم دی‎ماه شب گذشته با حضور اعضای اتاق فکر فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاونین فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان و برخی از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی لرستان برگزار شد، موضوع «تقویت باورهای دینی در بین نسل جوان» که در شورای فرهنگ عمومی استان در دست بررسی قرار دارد مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت .
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه با اشاره به نگاه ویژه شورای فرهنگ عمومی لرستان به موضوعات مختلف فرهنگی مبتلابه در استان، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان به‌دنبال ارائه راهکارهای کاربردی در موضوعات مختلف فرهنگی در استان است و از همین روی مبحث «راهکارهای تقویت باور‌های دینی در بین نسل جوان» را در دست بررسی دارد .
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فکری اساتید برجسته استان در قالب اتاق فکر فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، می‌تواند در زمینه موضوعات مختلف فرهنگی راهگشا و کارگشا بوده و در مرتفع ساختن بسیاری از ناهنجاری‌های فرهنگی استان مفید واقع شود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نتایج مباحث مطرح شده در این جلسه، به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود و در نهایت، راهکارهای مؤثر و مفید تقویت باورهای دینی در بین نسل جوان از آن استخراج خواهد شد .
در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات خود در خصوص موضوع پرداخته و جمع‌بندی نهایی مباحث مطرح شده ، جهت طرح در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب حاضران رسید .

captcha