دشمنان تصورات ساده‌لوحانه خود را به گور خواهند برد/ درس‌های حوادث اخیر برای مردم و مسئولان
کد خبر: 3679038
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
حجت‌الاسلام خرسند:

دشمنان تصورات ساده‌لوحانه خود را به گور خواهند برد/ درس‌های حوادث اخیر برای مردم و مسئولان

گروه سیاسی: امام جمعه کازرون با اشاره به ذوق‌زدگی برخی دشمنان قسم‌خورده انقلاب از اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان با بروز این اتفاقات ساده‌لوحانه تصور می‌کنند کار جمهوری اسلامی تمام شده و مانع اصلی‌ آنها از سر راه‌شان برداشته خواهد شد، اما بدانند انقلاب اسلامی می‌ماند و ما به زودی زوال آل‌سعود و آل خلیفه و نابودی رژیم صهیونیستی و شکستن هیمنه آمریکا را خواهیم دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، عضو حزب مرتلفه اسلامی و امام جمعه کازرون، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پیرامون اعتراضات اخیر در کشور و حمایت دشمنان انقلاب اسلامی از جریان اغتشاشگر و آشوب‌طلب حاضر در این اعتراضات گفت: این حوادث تلخی که در چند روز گذشته در کشور رخ داده، علیرغم خساراتی که داشت به نوعی که جان چند تن از هموطنان نیز گرفته شد ولی درس‌هایی نیز برای ملت ما داشت و نشان داد با وجود مشکلات و عیوبی که در بدنه نظام و کشور وجود دارد اما جهت‌گیری‌های انقلاب سالم و درست است و دلیل آن هم دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قسم‌خورده است. امروز مانند جنگ احزاب در صدر اسلام ائتلافی از دشمنان خارجی و برخی مخالفان داخلی نظام و انقلاب با همدیگر هم‌جهت و هم‌رأی شدند تا بتوانند به خیال باطل خود انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

درس‌های حوادث اخیر برای مردم، جریان‌های سیاسی و مسئولان/ دشمنان تصور ساده‌لوحانه از این اغتشاشات نداشته باشند

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده که با تحرکات عده‌ای اراذل و اوباش از دست برود. این حوادث باعث شد که مردم قدر نظام و امنیت را بدانند و بفهمند اگر کشور دچار ناامنی شود ضرر آن به چشم همه خواهد رفت. این اتفاقات حتی موجب شد جریان‌های سیاسی که با هم اختلاف و بعضا کدورت داشتند کدورت‌ها را کنار بگذارند و به هم نزدیک شوند و موضع وحدت‌آفرینی در محکومیت این اغتشاشات بگیرند و مشاهده کنند نظام دشمن مشترک دارد که اگر مسلط شد به هیچ جریان و نیرویی رحم نمی‌کنند.

خرسند اظهار کرد: درباره ذوق‌زدگی دشمنانی مانند عربستان باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما احمق هستند زیرا از گذشته عبرت نمی‌گیرند و چون ملت ایران و انقلاب اسلامی را نشناختند فکر می‌کنند اگر یک شاخه‌ از یک درخت تنومند آفت ببیند یا خشک شود این درخت از بین‌ می‌رود. درخت تنومند انقلاب اسلامی آفات و فتنه‌های فراوانی به خود دیده است و فتنه اخیر در برابر برخی فتنه‌های قبلی چیزی نیست و لذا با این اتفاقات به اندازه‌ای ذوق‌زده می‌شوند که فردای خودشان را نمی‌بینند تا حداقل پل‌های پشت سر خودشان را خراب نکنند تا وقتی وعده‌های‌شان به نتیجه نرسید در برابر ملت ایران و افکار عمومی جهان خجل نشوند.

امام جمعه کازرون تأکید کرد: آنها ساده‌لوحانه تصور می‌کنند کار جمهوری اسلامی تمام شده و مانع اصلی‌ آنها از سر راه‌شان برداشته خواهد شد. اما بدانند انقلاب اسلامی می‌ماند و ما به زودی زوال آل‌سعود و آل خلیفه و نابودی رژیم صهیونیستی و شکستن هیمنه آمریکا را خواهیم دید.

مسئولان اعتراضات به حق مردم را فرصتی برای اصلاح امور و خدمتگزاری بیشتر ببینند

وی با بیان اینکه بروز برخی اعتراضات و گلایه‌ها در مسیر انقلاب طبیعی است و کسی نیز به دنبال انکار مشکلات اقتصادی نیست، گفت: چندین سال است رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر محور اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی نامگذاری می‌کنند اما متاسفانه دولت و مجلس و دستگاه‌های اجرایی چندان این شعارها را جدی نمی‌گیرند و فشارهای بی‌خودی به مردم وارد می‌کنند. بوروکراسی پیچیده و فسادهای اقتصادی و بانکی مردم را ناراحت و بعضا بیچاره کرده و موجب نارضایتی مردم شده است. این نارضایتی‌ها به حق است و مسئولان باید صدای اعتراضات و گلایه‌های مردم را بشنوند و باور کنند و به مردم خدمت کنند.

خرسند عنوان کرد: امروز تشریفات اداری و فاصله بین مردم و مسئولان حتی در حد یک مدیر کل زیاد است در حالی که شأن مسئولان خدمتگزاری به مردم است اما مسئولان خود را در اتاق‌های تو در تو حبس کرده‌اند و با مردم ارتباط چندانی ندارند. از طرفی میان مزایا و حقوق مسئولان و مردم عادی تفاوت معناداری وجود دارد و همه اینها به نارضایتی و احساس تبعیض میان مردم دامن می‌زند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید مانند طبقه متوسط مردم زندگی کنند و لازم است در خصوص مزایا و امکانات ویژه‌ای که در اختیار مدیران است تجدیدنظر شود. حوادث اخیر زنگ خطر و هشداری به مسئولان و کارگزاران نظام است که متوجه شوند دشمن از این رخنه به دنبال نفوذ و ضربه زدن به نظام است وگرنه مردم قدردان نظام و ولایت و امنیت حاکم بر کشور هستند. به ویژه اینکه مشاهده کردیم مردم با وجود اعتراضات به حق معیشتی که داشتند پس از اینکه دیدند برخی جریانات منحرف و اغتشاشگر به دنبال سوء استفاده هستند صف خود را از این جریانات جدا کردند تا بگویند با وجود مشکلات اقتصادی زیاد حاضر نیستند از پشتیبانی نظام و انقلاب دست بردارند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۵
0
0
می بایستی مدیران و سهامداران متخلف موسسات مالی نظیر کاسپین و فرشتگان و همدستانشان بواسطه هزینه هایی که به کشور به اشکال و صور گوناگون تحمیل نموده و بنا به گفته تمامی مسئولین نظام یکی از عوامل اصلی گله مندی مردم می باشند مطابق نظر دادستان کل کشور در دادگاهی ویژه و بطور علنی محاکمه شوند.
captcha