امروز مهمترین راه نفوذ دشمن، اقتصاد است
کد خبر: 3679337
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

امروز مهمترین راه نفوذ دشمن، اقتصاد است

گروه سیاسی: امام جمعه زابل گفت: امروز مهمترین راه نفوذ دشمن، مسأله اقتصاد است، دشمن می‌خواهد مشکلات معیشتی مردم را بهانه کرده و مطالبه‌گری و اعتراض قانونی مردم را تبدیل به اغتشاش و تظاهرات ضد انقلابی کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل در خطبه‌های نماز جمعه، 15 دی‌ماه گفت: سران کشورهای استکباری از جمله امریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی با پیروی از گام‌های شیطان، با توحید سر نزاع دارند و می‌خواهند انسان‌ها را برده خود کنند.
امام جمعه زابل افزود: برنامه و هدف دشمن تسلط کامل بر دین و فرهنگ، ناموس و ثروت و ذخایر کشورها است، آن‌ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند که دیگر انسان‌ها باید در خدمت ایشان باشند.
وی اظهار کرد: در دوران حکومت پهلوی‌ها، ابر قدرت‌ها از جمله امریکا و انگلیس، خود را ارباب و صاحب این مملکت می‌دانستند، به راحتی در ایران جولان می‌دادند، هتک حرمت می‌کردند و ذخایر ملی را به غارت می‌بردند.
کیخا ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، این فرصت از دشمن گرفته و دست شیاطین از این خاک کوتاه شد، بنابراین سیلی محکمی بر صورت استکبار خورد و از آن تاریخ به بعد، به هر اقدامی متوسل شدند تا از مردم ایران انتقام بگیرند.
وی بیان کرد: امروز مهمترین راه نفوذ دشمن، مسأله اقتصاد است، دشمن می‌خواهد مشکلات معیشتی مردم را بهانه کرده و مطالبه‌گری و اعتراض قانونی مردم را تبدیل به اغتشاش و تظاهرات ضد انقلابی کند.
امام جمعه زابل افزود: اعتراض و مطالبه‌گری، حق مردم است، اما می‌بینیم که در یزد، نخل امام حسین(ع) را آتش زدند، در بعضی شهرها در حرم امامزاده‌ها منبر و قرآن آتش زدند، اموال عمومی را غارت کردند، بانک‌ها و اتوبوس‌ها را به آتش کشیدند، این‌ها مطالبه‌گری نیست و مشخص است که دست‌های دشمن در کار است.

captcha