اعلام روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3681217
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

اعلام روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اعلام روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش که از 24 دی‌ماه آغاز و تا 30 دی‌ماه ادامه دارد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان پنج‌‍شنبه، 21 دی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به این‌که سوق دادن جامعه به سوی توسعه پایدار از اهداف متعالی آموزش و پرورش است، لذا ضرورت دارد شوراهای آموزش و پرورش با توجه به خرد جمعی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها بستر مناسب را برای تحقق این اهداف فراهم کنند.
وی افزود: مشارکت که از آن به دخالت در فرایند تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و فراگرد اندیشه وعمل یاد می‌شود، موجب افزایش بهره‌وری در کار، یگانگی در میان مردم وهمچنین شکوفا شدن خلاقیت و توسعه همه‌جانبه می‌شود.
دریکوند تصریح کرد: شوراهای آموزش وپرورش می‌توانند امکانات مختلف را در جهت رفع تنگناهای نظام آموزشی بسیج کنند و به این ترتیب نقش مؤثر خود را در عرصه فعالیت‌های آموزشی و توسعه پایدار تعلیم و تربیت آشکار سازند.
وی ادامه داد: شوراها برای انجام وظایف خود بیش از هر چیز به همدلی و همیاری دستگاه‌هایی نیازمندند که در قانون شوراها برای آنها وظایفی تعیین شده است، از این‌رو تشکیل شوراهای آموزش و پرورش بیشترین اثرات را در تحولات و دگرگونی‌های آموزش و پرورش به‌دنبال خواهد داشت و روند منطقی مشارکت عمومی در امر تعلیم وتربیت و توسعه پایدار را به‌عنوان یک نهاد ملی توسعه و تقویت خواهد کرد.
دریکوند در ادامه به روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اولین روز این هفته یک‌شنبه، 24 دی‌ماه با عنوان؛ شورای آموزش و پرورش، مدرسه، مسئولیت اجتماعی، دومین روز دوشنبه، 25 دی ماه شورای آموزش و پرورش، مدرسه، مشارکت همگانی، سومین روز سه شنبه، 26 دی با عنوان شورای آموزش و پرورش، مدرسه، مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی، چهارمین روز چهارشنبه، 27 دی ماه، شورای آموزش و پرورش، مدرسه، بسط عدالت آموزشی، پنجمین روز پنج‌شنبه، 28 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مدرسه، کانون یادگیری محله، ششمین روز جمعه، 29 دی ماه شورای آموزش و پرورش، سازمان‌ها، مدرسه، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و هفتمین روز شنبه، 30 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش،‌ ارتقاء کیفیت برنامه‌های آموزشی و پرورشی نام‌گذاری شده است.

captcha