مراسم اختتامیه محفل قرآنی بانوان «ضحی» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3696273
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

مراسم اختتامیه محفل قرآنی بانوان «ضحی» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول محفل قرآنی بانوان «ضحی» از برگزاری مراسم اختتامیه همراه با تجلیل از برترین‌های این محفل خبر داد.

ملیحه اسحاق‌نژاد، داور قرآن و مسئول محفل قرآنی بانوان «ضحی» در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی،‌ بیان کرد: جلسه قرآنی «ضحی» یا همان ذکری سابق، ویژه بانوان از دو سال گذشته در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده و هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت 18 الی 19:30 میزبان دوستداران به قرآن و عترت است.
وی به برنامه ویژه برای آخرین جلسه ضحی اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ارتقاء سطح قرائت شرکت‌کنندگان، در آخرین جلسه سال جاری این محفل قرآنی از اساتیدی که در سال 96 با جلسه همراه بودند، تجلیل خواهد شد.
اسحاق‌نژاد اضافه کرد: این مراسم با حضور اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی همزمان با دوشنبه، 14 اسفندماه از ساعت 18 الی 20 در محل جلسه واقع در کلاهدوز 22 برپا می‌شود.
این داور قرآن کریم همچنین در ادامه به دیگر جلسات قرآن ویژه بانوان در مشهد اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و از آنجا که مسیر رفت و آمد برای خیلی از افراد علاقه‌مند به شرکت در جلسات قرآن مشکل است لذا دو شعبه دیگر محفل قرآنی «ضحی» با رویکرد آموزشی در سطح شهر مشهد از مدتی قبل فعال شده است.
این بانوی قاری تصریح کرد: این دو محفل قرآنی ویژه رده سنی پیش دبستانی تا 12 سال و از 12 سال به بالا روزهای پنجشنبه در خیابان کاشانی از ساعت 16 الی 18 و از 18 الی 19:30 در طول سال در حال برگزاری است.
اسحاق‌نژاد اضافه کرد: همچنین جلسه آموزش صداسازی و ترتیل نغمات ویژه بانوان روزهای یکشنبه از ساعت 8 الی 11 در محل مسجد و حسینیه یزدی‌‌آباد واقع در میدان شهدا از دیگر فعالیت‌های قرآنی محفل قرآنی ضحی در سطح شهر مشهد به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha