مخاطب اصلی شعار سال 97 اقشار مختلف مردم هستند
کد خبر: 3703119
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مخاطب اصلی شعار سال 97 اقشار مختلف مردم هستند

گروه اجتماعی- امام‌جمعه قزوین در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به شعار سال ۹۷ مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» گفت: مخاطب اصلی این شعار اقشار مختلف مردم هستند چرا که توده‌های مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی در بارور شدن این شعار نقش‌آفرینی کنند. 

 به گزارش ایکنا از قزوین، دیدار نوروزی اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در دفتر امام‌جمعه برگزار شد. 

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار با اشاره به نگاه تخصصی و رسالت شغلی اصحاب رسانه اظهار کرد: جامعه خبرنگاران استان می‌توانند در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های موجود در سطح استان نقش مهم و قابل‌توجهی داشته باشند. 
وی افزود: لازمه این دغدغه مندی رصد موضوعات ارائه شده و کاوش میزان اثرگذاری آن در میان مسئولان برای اعتلای حس مطالبه گری در میان آن‌هاست لذا به‌عنوان امام‌جمعه شهر قزوین از ارائه مشکلات در استان استقبال کرده و از اصحاب رسانه هم خواهان ورود جدی در این حوزه هستم. 
این مقام مسئول با اشاره به شعار سال ۹۷ مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» یادآور شد: مخاطب اصلی این شعار اقشار مختلف مردم هستند چرا که توده‌های مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی در بارور شدن این شعار نقش‌آفرینی کنند.   
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: رسانه‌ها رسالت بسیار سنگینی در این میان بر عهده دارند و باید به کمک مسئولان آمده و در تحقق این شعار ورود جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه نوع نام‌گذاری سال 97 به‌گونه‌ای است که تکلیف آسان‌تری برای مردم ایجاد می‌کند، گفت: شعار انتخاب‌شده سال جدید به نحوی است که اجرای این فرمان همه را درگیر خود می‌کند و به صورت واضح تکلیف آحاد ملت را برای حمایت از تولید داخلی بیان می‌کند. 
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال 97 چَشم یاری به همه داریم، عنوان کرد: توجه به این مسئله به صورت جزیره‌ای ممکن نیست ازاین‌رو باید همه دست‌به‌دست هم داده و با کمک هم در این وادی ورود جدی داشته باشیم. 
وی با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که خداوند کمک‌حال ما باشد، ادامه داد: خداوند راه تسلط مؤمنان بر دنیای کفر را هموار کرده است لذا اگر عکس آن اتفاق می‌افتد ناشی از کوتاهی و غفلت خود ما است. 
آیت‌الله عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: سلطه اقتصادی از بدترین انواع سلطه‌ها به شمار می‌رود که برای نجات و دور بودن از این نوع سلطه باید بستر روشنگری را ایجاد و با حمایت آحاد ملت از تولید داخلی به صورت عملی و به‌روشنی حمایت خود را از اقتصاد داخل نشان دهیم. 

captcha