تدوین کتابچه برنامه‌های آموزشی موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3709518
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
تقی‌پور خبرداد:

تدوین کتابچه برنامه‌های آموزشی موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی موسسات و خانه‌های قرآن در تابستان به منظور اطلاع رسانی تدوین و به چاپ می رسد.

محسن تقی‌پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به درخواست‌های مکرر مردم در معرفی و اعلام کلاس‌های قرآنی که در سطح استان برگزار می‌شود، لیست کلاس‌های آموزش قرآن مؤسسات و خانه‌های قرآنی وابسته به این اداره جمع‌آوری و به صورت کتابچه‌ای تدوین می شود و در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی افزود: در این کتابچه نوع برنامه‌ آموزشی و گروه سنی مورد نظر با هدف اطلاع‌رسانی و تسهیل دست‌یابی مخاطبین به برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌های 9 گانه استان ثبت می‌شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی تابستانی در رشته‌های مختلف ازجمله روخوانی، روانخوانی و تجوید، حفظ، احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر و مفاهیم و کلاس‌های ویژه کودکان برگزار می‌شود ادامه داد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی که از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مجوز دارند مجری طرح‌های آموزشی این اداره هستند و این کلاس‌ها را برگزار می‌کنند.
تقی پور با اشاره به اینکه در سطح استان مراکز قرآنی متعددی فعالیت دارند ، تصریح کرد: در این مراکز قرآنی کلاس‌های ویژه خواهران و برادران و در رده‌های سنی متعدد با توجه به نیاز مخاطبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha