کاهش آسیب‌های اجتماعی با توسعه فرهنگ اقامه نماز
کد خبر: 3716273
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
در جلسه ستاد اقامه نماز قزوین مطرح شد؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی با توسعه فرهنگ اقامه نماز

گروه اجتماعی- رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: اگر فرهنگ اقامه نماز در جامعه نهادینه شود تمام مشکلات بر طرف خواهد شد و گناه و معصیت از جمله دروغ، بی‌اخلاقی، سرقت، اعتیاد، فحشا و منکرات از بین می‌رود.

کاهش آسیب‌های اجتماعی با توسعه فرهنگ اقامه نماز

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قریش موسوی، روز گذشته 30 اردی‌بهشت در جلسه ستاد اقامه نماز در استانداری قزوین گفت: یکی از بالاترین نمادها و بهترین پرچم‌ها که نشان می‌دهد ما چه اندازه در این مسیر هستیم بحث توجه به نمازها می باشد و هرچه بیشتر به اقامه نماز اهمیت قائل شویم اعمال دیگر ما نیز مورد قبول خداوند متعال می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به این که نماز در زندگی فردی و اجتماعی از جایگاه والایی برخوردار است به طوری‌که خداوند به کرات در قرآن بر نماز تأکید فراوان کرده است، بیان کرد: نماز يك وظيفه ثابت و معين و يك دستور انضباطى است كه روح توجه به پروردگار را در انسان زنده مى‌كند.
وی ادامه داد: اگر فرهنگ اقامه نماز در جامعه نهادینه شود تمام مشکلات بر طرف خواهد شدو گناه ومعصیت ازجمله دروغ، بی‌اخلاقی، سرقت، اعتیاد، فحشا و منکرات ازبین می‌رود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: نماز، مظهر پيوند و ارتباط با خداست، به همين دليل از همه عبادت‌ها برتر و بالاتر است ومؤمنان ارزش بسيارى براى اصل نماز و زمان برگزارى آن قائل هستند.

انتهای پیام

captcha