325 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3723242
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
احمدی:

325 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم این استان خبر داد.

325 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس تجلیل می‌شوند

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم همزمان با سراسر كشور در این استان برگزار شد، گفت: این آزمون برای نخستین با همكاری مشترك سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
وی از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم این استان خبر داد و افزود: در استان فارس 325 نفر حائز نمره‌های 95 تا 100 شده‌اند كه به هر كدام از آنان به قید قرعه جوائز نقدی اعطا خواهد شد.
احمدی اظهار كرد: از این تعداد 150 نفر مربوط به شهرستان شیراز است كه بناست مراسم تجلیل از آنان در تیرماه امسال برگزار شود كه البته این اهدای جوایز به قید قرعه خواهد بود و تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با یادآوری اینكه جوائز برگزیدگان شهرستان‌ها چون تعداد آن‌ها كم بود به قید قرعه به حساب آنان واریز شده است، گفت: این جوایز شامل هدیه نقدی یك میلیون تومانی، 500 هزار تومانی و 100 هزار تومانی است كه برای برگزیدگان حائز نمره‌های 95 تا 100 قرعه‌كشی انجام شده و هر كسی بسته به نوع قرعه خود یكی از این مبالغ را دریافت می‌كند.
وی با بیان اینكه در این آزمون 17 هزار و 111 نفر از استان فارس شركت كردند، گفت: تمام كسانی كه نمره‌های 70 به بالا را در این آزمون‌ها كسب كرده‌اند، قبول شده‌اند اما این جوایز نقدی تنها به كسانی تعلق دارد كه نمرات 95 به بالا را كسب كرده‌اند.
انتهای پیام

captcha