برگزاری 120 دوره آموزشی قرآن در مؤسسات شهر کرمانشاه
کد خبر: 3740806
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

برگزاری 120 دوره آموزشی قرآن در مؤسسات شهر کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- 120 دوره آموزشی در بیش از 50 مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه در طول تابستان برگزار شد.

برگزاری 120 دوره آموزشی قرآن در مؤسسات شهر کرمانشاه 

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: 120 دوره آموزشی در مؤسسات قرآنی شهر کرمانشاه در طول تابستان برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌ها از خردادماه در مراکز قرآنی آغاز شده و شامل برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن نیز بوده است.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: بیش از 50 مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه در طول تابستان به برگزاری دوره‌های تجوید، مفاهیم، ترتیل، صوت و لحن، حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن کریم پرداختند.
کرمی تصریح کرد: در طول تابستان مهم‌ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط مؤسسات با همکاری اداره امور قرآنی استان برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآنی بود.
وی گفت: از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی مراکز قرآنی نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی بوده است که در این راستا محدودیت سنی نداشتیم و کلاس‌ها با توجه به رده‌های سنی تقسیم می‌شد.
کرمی اظهار کرد: امسال دوره‌های آموزشی همراه با مشاوره‌های رایگان، اردوهای تفریحی و امکانات دیگر برای بهبود کیفیت آموزشی برگزار شد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: از ابتدای هفته جاری تا پایان هفته آینده بازرسی از مؤسسات مجری طرح‌ها و دوره‌های قرآنی در شهر کرمانشاه در دستور کار این اداره قرار دارد و این امر به سبب بازبینی برنامه‌های انجام گرفته در مؤسسات است.
انتهای پیام

captcha