نفرات برتر مسابقات قرآن سپاه همدان معرفی شدند
کد خبر: 3741252
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

نفرات برتر مسابقات قرآن سپاه همدان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعلام اسامی برترین‌های مسابقات نیمه‌نهایی قرآن بخش بانوان شاغل در سپاه استان خبر داد.

نفرات برتر مسابقات نیمه‌نهایی قرآن سپاه همدان اعلام شد

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش قرآن در زندگی امروزه اظهار کرد: اگر تلاوت قرآن کریم همراه با عمل به آیات نورانی این کتاب وحی بسیار باشد، شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی نبودیم.
وی به تأثیر بالای تدبر در آیات قرآن اشاره و عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم به معانی والای قرآن توجه کنیم و در آنها تدبر داشته باشیم، شاهد اصلاح بدخلقی‌ها و در نهایت جامعه خواهیم بود.
کریم‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم بخش بانوان شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در این مسابقات 68 نفر از بانوان شهرهای مختلف استان حضور داشتند.
وی تصریح کرد: این مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار شد که نفرات برتر به مسابقات نهایی در تهران اعزام خواهند شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات به ترتیب خانم‌ها معصومه حمیدی، فاطمه جمور و منصوره امامی نفرات برتر در رشته قرائت شدند.
وی یادآور شد: همچنین در رشته ترتیل نیز خانم‌ها رویا آقایی، اعظم رضایی و عالیه غلامی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام

captcha