مرحله دوم مسابقات سراسری کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد
کد خبر: 3741375
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

مرحله دوم مسابقات سراسری کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد

گروه مسابقات ــ مسئول فنی مسابقات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مسابقات امروز در دو مرحله صبح و ظهر در رشته حفظ کل و رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

مرحله دوم مسابقات سراسری کمیته امداد امام خمینی(ره) از امروز آغاز شدمحمد بابایی، مسئول فنی مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) در رابطه با جزئیات دومین دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: این مسابقات که ویژه کارکنان و خانواده‌های کمیته امداد است، سال‌های گذشته به صورت استانی و از سال 96 به صورت سراسری برگزار می‌شود که سال 96 در استان قم و امسال نیز در استان شیراز برپا خواهد شد.

بابایی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در دو مقطع سنی 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا از امروز یکشنبه 4 مردادماه آغاز شده است. مسابقات طی سه روز برگزار می‌شود که صبح روز سه‌شنبه مرحله مقدماتی و عصر همین روز مرحله نهایی دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن برپا می‌شود.

مسئول فنی مسابقات تصریح کرد: مسابقات امروز در دو مرحله صبح و ظهر در رشته حفظ کل و رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود و متسابقین  در روزهای آینده در رشته‌های حفظ  10 جزء و 15 جزء با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ظهر روز سه‌شنبه نتایج اعلام می‌شود، البته مسابقات هر رشته‌ای که تمام شود، کارنامه‌ها به متسابقین تحویل و به شرکت‌کنندگان زمان اعتراض می‌دهیم و در نهایت نتایج اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: محل برگزاری مسابقات آقایان، اردوگاه شهید ربانی شیرازی و محل مسابقات بانوان در مجتمع فرهنگی حضرت زینب کبری(س) است و حدود 200 نفر از بانوان و 200 نفر از آقایان در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

بابایی اسامی داوران را اعلام کرد و گفت: دو تیم شش نفره در بخش آقایان و بانوان این مسابقات را داوری می‌کنند که داوران بخش آقایان علی‌اکبر ملک‌شاهی، حسن ربیعیان، سعید رحمانی از تهران و فردپور، آسم و قانعی به عنوان استاد راهنما از استان فارس  و داوران بخش بانوان صحاف، کاتب و ماندگارمهر از تهران و کسرایی، گنبدی و محتشمی به عنوان استاد راهنما از استان فارس هستند. همچنین بعد از اتمام هر مرحله از مسابقات، یکی از اعضای هیئت داوران تحلیل کلی از آن مرحله را مانند کلاس درس بیان می‌کند که برای متسابقان حائز اهمیت است.

انتهای پیام

captcha