آغاز ساخت سریال تاریخی «جلال» در مرند
کد خبر: 3752994
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

آغاز ساخت سریال تاریخی «جلال» در مرند

گروه فرهنگی - مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: ساخت سریال تاریخی «جلال» با حضور ۲۰۰ هنرمند در روستای دارانداش شهرستان مرند آغاز شد.

 آغاز ساخت سریال تاریخی «جلال» در مرند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان، مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی روز گذشته گفت: ساخت سریال تاریخی «جلال» با حضور 200 هنرمند در روستای دارانداش شهرستان مرند آغاز شد.

وی اظهار کرد: «جلال» یک سریال تاریخی کشورمان با مضمون انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حال تولید است.

صفری افزود: این سریال تاریخی با حضور 200 هنرمند و 60 نفر عوامل تولید یکی از سنگین‌ترین کارهای تولیدی صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با مشارکت امور استان‌های سازمان صدا و سیما است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از تولید این سریال نشان دادن زندگانی مردم در زمان رژیم پهلوی و مبارزات مردم انقلابی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی است.

حسن نجفی کارگردان سریال «جلال» هم از پخش این سریال در ایام دهه مبارک فجر از شبکه‌های سراسری و شبکه استانی سهند خبر داد و گفت: مرحله تصویربرداری از روستای دارانداش شهرستان مرند آغاز شده و این مرحله همزمان با مرحله تدوین در ظرف زمانی سه ماه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این سریال 110 محل تصویربرداری پیش‌بینی شده که روایت‌گر داستان پیروزی انقلاب از سال 1339 تا 1357 است.

انتهای پیام

captcha