اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3754243
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود

گروه معارف- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده اجلاس استانی نماز قبل از برگزاری اجلاس سراسری نماز در اردبیل برگزار خواهد شد.

اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، روزگذشته، ۱۶ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس نماز در اردبیل تصریح کرد: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجلاس استانی نماز قبل از برگزاری اجلاس سراسری نماز با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این برنامه در استان در سال‌های گذشته گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی امسال نیز به نحوی مناسب و شایسته شاهد برگزاری این اجلاس در استان باشیم تا با ارج نهادن به فرهنگ نماز زیرساخت‌های فرهنگی و معنوی را در استان تقویت کنیم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به انتشار فراخوان سراسری اجلاس نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این اجلاس می‌توانند ایده‌ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی، آثار ادبی و هنری و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی در این حوزه را ارسال کرده و در این رویداد معنوی شرکت کنند.
عبدی افزود: شرکت‌کنندگان در جشنواره استانی اجلاس نماز در فراخوان اجلاس سراسری نیز تجلیل می‌شود و در کنار آن‌ها واحد ارزیابی ترویج فرهنگ اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی نیز با معرفی برترین‌ها از مدیران این دستگاه‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری اجلاس استانی نماز تصریح کرد: توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه نماز، تجلیل از مروجان فرهنگ نماز و نشر و ترویج معارف نماز از جمله اهدافی بوده که با برگزاری اجلاس استانی نماز به دنبال دستیابی به این مهم هستیم.
انتهای پیام

captcha