‌برافراشته‌شدن پرچم‌های کنگره شهدا در گلزارهای شهدای ‌قزوین
کد خبر: 3759228
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

‌برافراشته‌شدن پرچم‌های کنگره شهدا در گلزارهای شهدای ‌قزوین

گروه فرهنگی ـ‌ در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین پرچم‌های ویژه کنگره در گلزار‌های شهدای سراسر استان برافراشته می‌شود.

پرچم‌های کنگره شهدا در گلزارهای شهدای استان قزوین برافراشته می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان های والا و ارزشمند آنان، از مهمترین وظایف مسئولان است.
وی گلزارهای شهدا را نماد مقاومت عنوان کرد و افزود: گلزارهای شهدا میراث ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که موجب ترویج و توسعه‌ فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم می‌شوند.
حقایق‌پور گفت: یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، حضور بر سر مزار آنها به عنوان بهترین یادگار و مظهر ایثار و فداکاری، و تجدید بیعت با آنان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین، افزود: در راستای برگزاری این کنگره ملی، تعویض پرچم‌های مزار شهدا و نصب پرچم ایران با شعار کنگره ملی 3 هزار شهید، در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است.
یادآور می‌شود، اجلاسیه پایانی کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین از 20 تا 24 آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha