حمایت کمیته چاپ و نشر کنگره شهدای قزوین از آثار نویسندگان
کد خبر: 3763161
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

حمایت کمیته چاپ و نشر کنگره شهدای قزوین از آثار نویسندگان

گروه فرهنگی ـ دبیر کمیته تألیف و نشر کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین گفت: در طول مدت فعالیت شورای نویسندگان در پیش از برگزاری این کنگره ۲۰۰ اثر با محوریت شهدا توسط نویسندگان قزوینی شناسایی شد و در نهایت ۶ اثر به‌صورت مستقیم موردحمایت این کنگره قرار گرفت و مراحل نشر آن فراهم شد.

حمایت کمیته چاپ و نشر کنگره شهدای قزوین از ۶ اثر نویسندگان قزوینی

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تجلیل از نویسندگان و فعالان نشر کتاب استان قزوین در عرصه «دفاع مقدس» شب گذشته، ۲۰ آبان‌ماه در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد.
در این برنامه محمد امیری‌مقدم، دبیر کمیته تألیف و نشر کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: در راستای برنامه‌های کمیته تألیف و نشر کنگره شهدا شورای نویسندگان راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه در طول مدت فعالیت این شورا در پیش از برگزاری این کنگره ۲۰۰ اثر با محوریت شهدا توسط نویسندگان قزوینی شناسایی شد، تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته درنهایت ۶ اثر به‌صورت مستقیم موردحمایت این کنگره قرار گرفت و مراحل نشر آن فراهم شد.
این مسئول یادآور شد: با توجه به اقبال خوبی که از کتاب «یادت باشد» در کشور صورت گرفت و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این کتاب تعداد ۵ هزار نسخه از این کتاب برای کنگره شهدا تجدید چاپ شد.
وی ادامه داد: همچنین فایل صوتی ۱۲ اثر خوب استان در یک دی‌وی‌دی جمع‌آوری و در قالب یک پک فرهنگی به میهمانان اجلاسیه‌های کنگره ملی ۳ هزار شهید استان اهدا می‌شود.
دبیر کمیته تألیف و نشر کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از فعالان حوزه نشر و تألیف استان قزوین گفت: در حاشیه برگزاری کنگره از دیگر فعالیت‌های این کمیته برگزاری سلسله همایش‌های نقد و بررسی کتاب‌های منتشرشده در غرفه کمیته تألیف و نشر خواهد بود.
امیری مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای ما از مسئولان استان این است که حمایت خود را برای ادامه فعالیت کمیته بعد از پایان کنگره فعالیت ادامه دهند.

انتهای پیام

captcha