نرم‌افزار ماهنامه موعود تولید شد
کد خبر: 3767555
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

نرم‌افزار ماهنامه موعود تولید شد

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار ماهنامه موعود به عنوان اولین نشریه درباره امام زمان(عج) و برای ایشان، با همکاری مؤسسه فرهنگی موعود، تولید و عرضه شد.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار ماهنامه موعود به عنوان اولین نشریه درباره امام زمان(عج) و برای ایشان، به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، با همکاری مؤسسه فرهنگی موعود، تولید و عرضه شد.

در این نرم‌افزار، متن و تصویر ۲۰۵ شماره از ماهنامه فرهنگی مهدوی موعود، مشتمل بر موضوعات مرتبط با مباحث مهدویت و فرهنگ اسلامی قرار گرفته است. ازجمله قابلیت‎های این نرم‎افزار می‎توان به ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه و امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست اشاره کرد.

ارتباط متن و فهرست مجلات با بخش‌های دیگر برنامه، نظیر جست‌وجو، قرآن و لغت‌نامه و قابلیت‌های پژوهشی به همراه امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن و همچنین امکان جست‌وجو در آیات قرآن کریم از دیگر بخش‎های این نرم‎افزار است.

انتهای پیام
captcha