برپایی اردوی آمادگی برای شرکت در بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن ناجا
کد خبر: 3776014
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

برپایی اردوی آمادگی برای شرکت در بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن ناجا

گروه مسابقات ــ رئیس اداره قرآن و نماز ناجا گفت: اردوی آمادگی برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات ویژه ممتازان و نخبگان قرآنی بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سرهنگ رمضانعلی روزمقدس، رئیس اداره قرآن و نماز ناجا در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: اردوی آمادگی برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات ویژه ممتازان و نخبگان قرآنی در نظر گرفته‌ایم که بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان و مکان دقیق این اردو متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا، 130 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند. این دوره، همراه با اولین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های نیروی انتظامی پایان آذرماه سال جاری در مجتمع تربیتی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار ‌شد.

سرهنگ روزمقدس ادامه داد: برگزیدگان به دوره بعدی رقابت‌ها که در سال آینده برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. مسابقات ویژه آقایان در سال آینده به میزبانی ناجا و مسابقات بانوان به میزبانی وزارت دفاع برپا خواهد شد.

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: ضمناً بیشترین فعالیت‌های قرآنی ناجا حول برگزاری طرح سراسری 1452 است که بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در این طرح را داشته‌ایم.

انتهای پیام

captcha