«هادی‌آباد» قزوین؛ میزبان نخستین رزمایش خدمت‌رسانی دانشجویان
کد خبر: 3800002
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

«هادی‌آباد» قزوین؛ میزبان نخستین رزمایش خدمت‌رسانی دانشجویان

گروه اجتماعی ــ نخستین رزمایش خدمت‌رسانی به محدوده حاشیه شهر قزوین در محله هادی‌آباد از سوی دانشجویان دانشگاه‌های استان و گروه جهادی شهید حجت اسدی در حال برگزاری است.

«هادی‌آباد» قزوین، میزبان نخستین رزمایش خدمت دانشجویان

به گزارش ایکنا از قزوین، دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های پیام نور، بین‌المللی امام خمینی(ره)، علوم پزشکی و گروه جهادی شهید حجت اسدی نخستین رزمایش خدمت دانشجویی را به محله هادی‌آباد قزوین اختصاص دادند.
علی‌اکبر قبادی، از مسئولان بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه آیین افتتاحیهٔ رزمایش خدمت جهادگران دانشجو که روز گذشته 6 فرودین ماه در مدرسهٔ شهید حسن‌پور هادی‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اولین رزمایش خدمت‌رسانی به محدوده حاشیه شهر در محله هادی‌آباد از ششم فرودین آغاز و تا یازدهم فرودین ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در این رزمایش خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و خدمات روان‌پزشکی و مشاوره ارائه خواهد شد و علاوه بر آن برنامه‌های فرهنگی متعددی برای اقشار آسیب‌پذیر و محروم این محله در نظر گرفته شده است.
قبادی تصریح کرد: این خدمات عمومی نیست و از طریق بن‌های رایگان خدمت توسط هیئت‌امنا، معتمدین محله، ائمه جماعات مساجد و اشخاصی که در مجموعه خیریه فعالیت دارند فراهم و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود.
به گزارش ایکنا، حدود 8 درصد جمعیت شهر قزوین در منطقهٔ هادی‌آباد زندگی می‌کنند که این آمار بر لزوم توجه جدی و نگاه ویژه مسئولان بر این منطقه تأکید دارد.
انتهای پیام

captcha