رانندگان در مواجه با ترافیک سعه صدر داشته باشند
کد خبر: 3800332
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

رانندگان در مواجه با ترافیک سعه صدر داشته باشند

گروه اجتماعی ــ انده انتظامی البرز گفت: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از این استان به ویژه جاده چالوس را دارند باید حین رانندگی سعه صدر کافی داشته باشند.

رانندگان در مواجه با ترافیک سعه صدر داشته باشند

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مسافران از محورهای مواصلاتی به سمت البرز اندیشیده شده است و امیدواریم دور دوم سفرهای نوروزی رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان به خوبی انجام گیرد.
وی گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در جاده چالوس و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در طول مسیر، محدودیت‌هایی را به مدت سه روز در جاده چالوس ایجاد کردیم که این امر منجر به کاهش 20 درصدی تصادفات در جاده چالوس شد.
این مسئول افزود: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از استان البرز به ویژه جاده چالوس را دارند باید حین رانندگی سعه صدر کافی داشته باشند و برای پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای حتماً از شتابزدگی پرهیز کرده تا خدایی نکرده دچارآسیب نشوند.
این مقام انتظامی متذکر شد: بارها پیش آمده به خاطر برف و کولاک و ریزش بهمن جاده چالوس مسدود شده است که رانندگان باید برای تردد در این جاده زنجیر چرخ، لباس گرم و خوراکی همراه داشته باشند.
یادآور می‌شود، در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس محدوده خوزنکلا و حدفاصل تونل کندوان تا پل زنگوله در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

انتهای پیام

captcha