ثبت نام دوره آموزشی «قرآن صاعد» تا ۲۵ فروردین تمدید شد
کد خبر: 3800977
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
از سوی جامعة‌الزهرا(س)؛

ثبت نام دوره آموزشی «قرآن صاعد» تا ۲۵ فروردین تمدید شد

كانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل امور تربیتی جامعةالزهرا(س) از برگزاری مرحله پنجم دوره غیر حضوری حدیث‌خوانی سیری در صحیفه سجادیه با عنوان «قرآن صاعد» خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طیبه سادات طباطبایی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که صحیفه سجادیه کتاب انسان‌ساز و زندگی‌ساز(فردی و اجتماعی) است و دردها و ریشه‌های فساد فرد و اجتماع را روشن می‌کند، برای علاج این دردها و ساختن جامعه‌ای سالم، زنده و بیدار نیز باید به همین کتاب مراجعه کرد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) افزود: امروز جامعه اسلامی دچار مشکلاتی است و درمان آن‌ها قطعا مراجعه و عمل به ثقلین است؛ جامعه‌ای که حداقل مجموعه بزرگی از آن با این خصوصیات پرورش پیدا کند، همان جامعه‌ای است که هیچ ترفندی در آن مخل نخواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) در این راستا، دوره غیر حضوری قرآن صاعد را با هدف آشنایی بیشتر و انس طلاب با کتاب شریف صحیفه سجادیه و زمینه‌سازی ترویج این متن غنی روایی برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: نخستین مرحله این دوره از مهر ماه 97 شد و تا خرداد 98 ادامه خواهد داشت.

مدیر کل امور تربیتی با بیان اینکه مهلت شرکت در پنجمین مرحله دوره غیرحضوری «قرآن صاعد» تا ۲۵ فروردین تمدید شد، یادآور شد: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه سؤالات به ورودی ساختمان شهید بهشتی، طبقه همکف، سرای ثقلین مراجعه کنند؛ یا از طریق سایت به نشانی www.jz.ac.ir و کانال جامعةالزهرا(س) در پیام‌رسان سروش به نشانی @jz_news دریافت کنند.

مریم بشیری 

انتهای پیام

captcha