ملت‌ها به تبعیت از امام حسین(ع) در مقابل ستمگران ایستادگی می‌کنند
کد خبر: 3816016
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

ملت‌ها به تبعیت از امام حسین(ع) در مقابل ستمگران ایستادگی می‌کنند

گروه سیاسی - فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: امروز ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان با تبعیت از امام حسین(ع) در مقابل استکبار جهانی می‌ایستند و حرفشان را به گوش دنیا می‌رسانند.

ملت‌های ستمدیده به تبعیت از امام حسین(ع) در مقابل ستمگران ایستادگی می‌کنند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز دهم خرداد در حاشیه راهپیمایی روز قدس کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با انتخاب هوشمندانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، خون تازه‌ای در رگ های امت اسلامی جریان گرفت.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان بوده و در حمایت از آن‌ها از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است، افزود: روز قدس روز بزرگی است و پیام‌های بسیار مهمی دارد و امروز ملت شریف ایران به عنوان متولی این روز، الگو و سرمشق ملت‌های آزادیخواه جهان است.
محمدیان گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند روز قدس پشتوانه امنیت کشور است، بنابراین هر کسی که در این روز به خیابان می‌آید به سهم خود به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می‌کند.
این مسئول بیان کرد: امروز صهیونیزم و استکبارجهانی درصدد آن هستند که مسئله قدس با مرور زمان به فراموشی سپرده شود و فلسطین را از نقشه جهانی حذف کنند اما حرکت تاریخی امام(ره) توطئه آن‌ها را خنثی کرد و مانع رسیدن آمریکا و اسرائیل به اهداف پلیدشان شد.
فرمانده نیروی انتظامی البرز تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس به همه مردم جهان این پیام را می‌رساند که همان‌گونه که امام حسین(ع) در مقابل حاکمان ظالم زمان خود زیربار ستم نرفت امروز ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان نیز با تبعیت از آن بزرگوار در مقابل استکبارجهانی می‌ایستند و حرفشان را به گوش دنیا می‌رسانند.
انتهای پیام

captcha