انتصاب حجت‌الاسلام فرمانیان به معاونت بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)
کد خبر: 3818046
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷

انتصاب حجت‌الاسلام فرمانیان به معاونت بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

گروه حوزه‌های علمیه ــ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان را به معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب کرد.

حجت‌الاسلام فرمانیان معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) شدبه گزارش ایکنا، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان را به معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب کرد.
در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان آمده است: نظر به تعهد، شایستگی‌ها و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی در امور اسلامی و بین‌المللی، به موجب این حکم شما را به سِمت معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) به مدت 3 سال منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با توجه به تجربیات، علم، تقوا و درایتی که در شما وجود دارد بتوانید گام‌های مفید و مؤثری در پیشبرد، تحکیم و نشر تعالیم نورانی و حیات بخش اهل بیت(علیهم السلام)، وحدت جهان اسلام و ایجاد روابط سودمند با مراکز و مؤسسات اهل بیتی(علیهم السلام) بر اساس نظر، منویات و دستورات مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله) بردارید و وظایف محوله را به بهترین وجه انجام دهید تا شاهد پیشرفت و شکوفائی هر چه بیشتر مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) و گسترش فرهنگ اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) در جهان باشیم.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام فرمانیان، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و از محققان و پژوهشگران برجسته حوزه سلفیت و وهابیت است.
انتهای پیام
captcha